ventilator
ventilator
Deze morgen problemen met watertemperatuur van mijn mini cooper (8.000 km, 4 maanden oud). Na interventie van mini-assistance (werkt fantastisch) werd de wagen naar de garage getakeld. Ventilator werkte niet meer. Nog iemand ervaring hiermee?
- Planet Mini
- MINI Regular
Tot hiertoe heb ik nog geen problemen ondervonden met de koeling van m'n Cooper (5000 km en 3 maanden oud), dus ik ga dat zeker in 't oog houden.
BTW, hoe controleer je de temperatuur van je motor? Dat metertje is iets dat ik van al van in het begin mis aan de R56
De reden waarom ze dit hebben weggelaten bij de nieuwe Mini is mij compleet onduidelijk? Iemand enig idee?
Wat ik al wel gemerkt heb, is dat de koeling soms blijft draaien als je motor stil legt. De garage zei dat dit normaal is ...
BTW, hoe controleer je de temperatuur van je motor? Dat metertje is iets dat ik van al van in het begin mis aan de R56

Wat ik al wel gemerkt heb, is dat de koeling soms blijft draaien als je motor stil legt. De garage zei dat dit normaal is ...
- minibandit
- MINI Nutter
malou schreef:wagen hersteld. Zou een zuiver elektrisch probleem geweest zijn. Stekker zat niet meer in zodat ventilator niet kon draaien?!
das natuurlijk een verklaring voor uw probleem !!!
zou eigenlijk niet mogen met een nieuwe wagen hé ...

we zullen het maar in de afdeling van de "kinderziektes" steken zekers

- svendekoster
- MINI Regular
- minibandit
- MINI Nutter
Terug naar “Engine & Performance”