Wie gaat ervoor...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7sXetHW5FI8[/youtube]
0 - 100 in aangepast R56 ske
- MY Dweiltje
- MINI Master
- Berichten: 2853
- Lid geworden op: 24 Jan 2008
- Locatie: BE
Die Griekse Gele op MU 2009 had er ook een andere Turbo insteken,... heb da spel even kunnen bekijken aan het Hotel,...
De maandag na MU zaten die Grieken bij Beek om de fine Tuning te doen,....
Maar daar zat ook nen andere Turbo op,... en stond er achteraan niet One op,... lol,...
Was een mooi zicht zo de twee MY naast elkaar op de parking van de HI
De maandag na MU zaten die Grieken bij Beek om de fine Tuning te doen,....
Maar daar zat ook nen andere Turbo op,... en stond er achteraan niet One op,... lol,...
Was een mooi zicht zo de twee MY naast elkaar op de parking van de HI
Nickjcw schreef:Is inderdaad wel cool maar laat een JCW chippen en je zit aan ongeveer 6sec of zelfs iets minder voor waarschijnlijk veel minder geld..
maar tussen 6 en 5.4 seconden heb je serieus wa vermogen nodig om da klaar te spelen.... en is ne wereld van verschil in die zones hoor
een JCW laten chippen....dan heb je geen JCW meer he....Begrijp nooit waarom mensen nen JCW laten chippen....koop een S'ke en laat die dan chippen en je komt veel verder voor nog veel minder geld (spaart aankoop en BIV uit...+- 6500 euro...???)
Nickjcw schreef:Sja too late ma een Ske is geen jcw en zal da ook nooit zijn das mijn gevoel . En inderdaad voor de extra pk's moet ge een jcw niet mate chippe maar er komt dan wel nog serieus wa koppel bij wat nog meer fun betekent ha
Idd een S is geen JCW ....
Wij hebben een R53 JCW en heb er bijkan men jcw logo's af gedaan.
Jcw zou 211 pk moeten hebben, helaas komt die er niet aan.
195 pk en een "gewone" S had er 185
Daar sta je dan te blinken met de jcw.
Resultaat :
een goei 1700€ aan upgrade materiaal om dan op 230 pk te stranden.
( 1700€ upgrade + meerkost jcw versie + biv + wegentaks )
Moraal van het verhaal :
Koop een goede occasie R53 S ( als je voor vermogen wil gaan )
Doe er een goei 1700 € kosten aan en je bent sneller dan een r53 JCW en een geschipte R56 S en JCW ( niet geschipte versie ), alhoewel ....
Je bent dus een bom minder geld kwijt.
Maar idd je kan niet zeggen dat je een jcw hebt staan ( wat mijn inziens enkel maar een logotje is ).
Qua garantie ben je idd wel beter met een originele JCW ipv een geschipte nieuwe wagen.
Maar uiteindelijk is't manneke aan't stuur die het allemaal moet doen hoor
Stafke schreef:Maar idd je kan niet zeggen dat je een jcw hebt staan ( wat mijn inziens enkel maar een logotje is ).
ik denk dat het een witgouden logo'tje is
Anders kan je de meerprijs niet verantwoorden
Met de R56 JCW heeft MINI zich echter wel duidelijk herpakt
Voor de rest...mooi samengevat Stefaan! Je weet waarover je spreekt
idd in de vorig versie was de JCW echt maar plat ...vandaar ook dat ik de mijne bij de introductie van de R56 zo snel mogelijk van de hand heb gedaan ... een "gewone" S voelde sneller aan ..
bij de R 56 is het verschil met een gechipte "S" ook zeer klein .. maar het is er nog wel vind ik ..en de onderdelen zijn toch wel iets sterker ...
bij de R 56 is het verschil met een gechipte "S" ook zeer klein .. maar het is er nog wel vind ik ..en de onderdelen zijn toch wel iets sterker ...
Terug naar “Engine & Performance”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast