bericht aan de klanten van Auto tune Heinz

Alles over de motor, luchtfilters, verbruik, chiptuning ...
Gebruikersavatar
ATHbruno
MINI Driver
Berichten: 51
Lid geworden op: 15 Nov 2008

bericht aan de klanten van Auto tune Heinz

Berichtdoor ATHbruno » Di Jan 19, 2010 16:28

Beste vrienden en klanten van Auto Tune Heinz,

Sta mij toe mij even voor te stellen,voor wie mij nog niet kent, mijn naam is Bruno Lermusiau, automobielingenieur van opleiding en de voorbije 6 jaar was ik de hoofdingenieur bij Auto Tune Heinz. Als hoofdingenieur heb ik niet alleen alle automotive ontwikkelingen gedaan, maar ook alle individuele tuningen uitgevoerd voor alle klanten van Auto Tune Heinz.

Door een meningsverschil met de directie heb ik mijn samenwerking met Auto Tune Heinz stopgezet en werk nu als ontwikkelingsingenieur voor Shiftech Engineering ( www.shiftech.be ). Shiftech Engineering was vroeger een dealer van Auto Tune Heinz, maar door hun streven naar perfectie en hun uitstekende klantenservice hebben zij voornamelijk in Wallonië en Frankrijk in korte tijd een reputatie opgebouwd

Ik wil bij deze zeggen dat alle mensen wiens wagen ik de voorbije 6 jaar getuned heb van harte welkom zijn bij mij voor elke vorm van garantie , upgrade naar een volgende stage, hertuning na update door de dealer of origineel zetten voor verkoop.

Voor meer info kan je mij steeds bereiken op bruno@shiftech.be

sportieve groeten

Bruno Lermusiau Msc.

Gebruikersavatar
Stafke
MINI Master
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 Dec 2007
Locatie: Ehrwald
Contact:

Berichtdoor Stafke » Di Jan 19, 2010 23:30

Moet dit niet een heel klein beetje aangepast worden voor de goede gang van zaken ?

Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor Morty » Di Jan 19, 2010 23:39

Bruno ik wens u van harte veel succes op uw nieuwe job.

Ik heb u een PM gestuurd met daarin een beetje informatie waarom wij uw post hebben aangepast.

Gebruikersavatar
ATHbruno
MINI Driver
Berichten: 51
Lid geworden op: 15 Nov 2008

Berichtdoor ATHbruno » Wo Jan 20, 2010 9:48

thanks allemaal voor de beste wensen , wou eigenlijk enkel zeggen dat de jongens hier wiens auto bij Heinz getuned is , en velen van jullie kennen mij waarschijnlijk wel persoonlijk , maar voor de anderen die zijn altijd welkom bij mij voor alle after sales en service i.v.m hun tuning.

allez even voor de fun , onze laatste realisatie stage 3 met 239pk :twisted:

http://www.youtube.com/watch?v=A4hDxEqB ... re=related


groetjes
Bruno

Gebruikersavatar
Wally
MINI Master
Berichten: 2973
Lid geworden op: 04 Sep 2005
Locatie: Haaltert

Berichtdoor Wally » Wo Jan 20, 2010 22:48

Hey Bruno, proficiat met de nieuwe job en veel succes gewenst in uw verdere loopbaan.
Ik hoop uiteraard wel dat uw meningsverschil met de directie niets te maken heeft met
hetgeen hier op ons forum reeds meerdere malen is verschenen : ttz het verschil in
werkelijke testbank-resultaten en hetgeen de klant meekrijgt op papier ...
Want zoals je zelf her en der kan lezen, hebben verschillende personen soms nogal
twijfels over de correctheid van de gemeten resultaten na het tunen bij ATH.

Als ik es richting Wallonië-Frankrijk opga en in de buurt passeer, spring ik mss wel es binnen ... :)

Gebruikersavatar
ATHbruno
MINI Driver
Berichten: 51
Lid geworden op: 15 Nov 2008

Berichtdoor ATHbruno » Do Jan 21, 2010 12:14

Wally schreef:Hey Bruno, proficiat met de nieuwe job en veel succes gewenst in uw verdere loopbaan.
Ik hoop uiteraard wel dat uw meningsverschil met de directie niets te maken heeft met
hetgeen hier op ons forum reeds meerdere malen is verschenen : ttz het verschil in
werkelijke testbank-resultaten en hetgeen de klant meekrijgt op papier ...
Want zoals je zelf her en der kan lezen, hebben verschillende personen soms nogal
twijfels over de correctheid van de gemeten resultaten na het tunen bij ATH.

Als ik es richting Wallonië-Frankrijk opga en in de buurt passeer, spring ik mss wel es binnen ... :)


thanks ,

maar neen, ik heb dat topic wel gevolgd over die testbank resultaten en ik zou veel slechts kunnen zeggen over heinz , maar met de bank werd nooit gezeurd , de enige mogelijkheid overigens om met die bank te zeuren was de DIN correctie bedriegen ( tussen gemeten en gecorrigeerde waarde ) , maar dat zie je dan meteen aan de temperatuur en druk waarde die op je grafiek staan ,dat die tussen de eerste meting en de getuunde meting zeer sterk verschillen.

Andere mogelijkheid zou zijn de calibratiechips ( elk jaar werd de bank gecalibreerd en die correcties werden in 2 chips geschreven die in de aanstuurkast van de testbank zitten ) veranderen , maar dan moet je die kast opendoen , het voorpaneel eruit vijzen , ... daar ben je zeker 15-20 min mee bezig , dat zou ook wel sterk opvallen als je dat zou moeten doen tussen 2 metingen. dus neen er werd zeker niet gezeurd met de testbank .

Tot slot zou je ook nog het verlies kunnen beinvloeden, maar dat zie je ook meteen aan je verlieswaarde op de grafiek dus wat dat betreft geen mogelijkheid. Ik heb al veel tuners zien zeuren met hun testbank resultaten , maar meestal geven ze je dan een grafiek af zonder temp en druk correcties en zonder het gemeten verlies , daardoor kan je nooit echt weten hoe ze gezeurd hebben.

Mijn meningsverschil met de directie ging voornamelijk over prijzen-politiek en service naar de klant toe :cry:

Als je ooit naar Walibi pretpark gaat ( 20 min van brussel ) spring dan zeker eens binnen bij ons, altijd welkom.

groetjes
Bruno

Gebruikersavatar
MY Dweiltje
MINI Master
Berichten: 2853
Lid geworden op: 24 Jan 2008
Locatie: BE

Berichtdoor MY Dweiltje » Do Jan 21, 2010 13:30

Misschien eens combi dag organizeren,... Walibi en ...

Is een idee Bruno,...

Gebruikersavatar
ATHbruno
MINI Driver
Berichten: 51
Lid geworden op: 15 Nov 2008

Berichtdoor ATHbruno » Di Feb 09, 2010 17:53

kunnen we zeker eens organiseren ( deze zomer :) )

Gebruikersavatar
Dangixxer
MINI Nutter
Berichten: 5219
Lid geworden op: 10 Jan 2005
Contact:

Berichtdoor Dangixxer » Di Feb 09, 2010 19:00

misschien een testbankdagske......? :grin:

Gebruikersavatar
sscooper
MINI Master
Berichten: 2522
Lid geworden op: 03 Aug 2005
Locatie: Mortsel

Berichtdoor sscooper » Di Feb 09, 2010 23:52

hmmm ja :D 8)


Terug naar “Engine & Performance”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten