welke performance airfilter voor een clubman dooper van 2008 ??
Iemand een idee,k&n , bmc ?
performance airfilter
Blijf vooral bij een gesloten luchtfilterhuis!!!!!
De COLD air intakes (CAI) blijken meestal meer een HAI te zijn met het nodige vermogensverlies tot gevolg....
Zelfs schutseltjes doen nooit 100% hun werk. Natuurlijk is een tussenschot beter dan gewoon de filter open en bloot in het motorcompartiment. Maar de minste spleet zal zorgen dat de inlaattemperatuur wat stijgt = vermogensverlies
De COLD air intakes (CAI) blijken meestal meer een HAI te zijn met het nodige vermogensverlies tot gevolg....
Zelfs schutseltjes doen nooit 100% hun werk. Natuurlijk is een tussenschot beter dan gewoon de filter open en bloot in het motorcompartiment. Maar de minste spleet zal zorgen dat de inlaattemperatuur wat stijgt = vermogensverlies
Dangixxer schreef:Blijf vooral bij een gesloten luchtfilterhuis!!!!!
De COLD air intakes (CAI) blijken meestal meer een HAI te zijn met het nodige vermogensverlies tot gevolg....
Zelfs schutseltjes doen nooit 100% hun werk. Natuurlijk is een tussenschot beter dan gewoon de filter open en bloot in het motorcompartiment. Maar de minste spleet zal zorgen dat de inlaattemperatuur wat stijgt = vermogensverlies
Een kenner aan het woord
Stafke schreef:Dangixxer schreef:Blijf vooral bij een gesloten luchtfilterhuis!!!!!
De COLD air intakes (CAI) blijken meestal meer een HAI te zijn met het nodige vermogensverlies tot gevolg....
Zelfs schutseltjes doen nooit 100% hun werk. Natuurlijk is een tussenschot beter dan gewoon de filter open en bloot in het motorcompartiment. Maar de minste spleet zal zorgen dat de inlaattemperatuur wat stijgt = vermogensverlies
Een kenner aan het woord
Geleerd ten eigen scha en schande
Heb sinds de half-open Alta HAI al 4.5°C teruggewonnen door te switchen naar gesloten M7 huis.... (aja de tochstrip zat er ook nog wel voor iets tussen )
mikevi schreef:zeg mannen , nu weet ik nog ni welke filter ik moet nemen he. In dezelfde behuizing zeker?
Das "mijn voorkeur" he.....
ITG, BMC, K&N,.....
Denkni da je veel verkeerd kan doen als je bij zo'n merk blijft
Verwacht ook geen wonderen van een luchtfilter
Ik hoor de verhalen altijd graag over "beter oppakken" en "betere gasrespons"....
Zit veel van tussen de oren
Terug naar “Engine & Performance”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten