Welke Mini garage,regio Pajottenland ( Halle/Ninove/Aalst) ?

Alles om je MINI in nieuwstaat te houden
Gebruikersavatar
7T2
MINI Regular
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 Jun 2012
Locatie: het Pajottenland

Welke Mini garage,regio Pajottenland ( Halle/Ninove/Aalst) ?

Berichtdoor 7T2 » Vr Jun 22, 2012 12:38

Hoi Miniacs,

Ik heb mij nog maar net geregistreed, hier bij jullie… MAAR ik heb al wel de indruk, dat ik hier goed ben terechtgekomen :D .
Ik stel mij en vooral de Mini, later wel eens voor… nadat ik een beetje wijzer ben geworden, hier op dit forum.

Ik heb wel een vraag voor de Miniacs, die in de streek van het Pajottenland wonen…
Welke :help: Mini garage raden jullie mij aan, om mijn onlangs aangeschafte Mini R50, eens te laten vertroetelen met wat liefde van een gepassioneerde garagist, die weet waardat hij mee bezig is en waardat je vooral, niet zomaar de volgende klant bent.
De verschillende mogelijkheden zijn oa, garage Vanderperre te Sint Pieters Leeuw, Vandenbroeck te Dilbeek, Romein te Aalst, of anderen… ( er zullen er nog wel anderen zijn... )

Andere Miniacs (die niet in het Pajottenland wonen ), mogen natuurlijk ook altijd reageren.

Alvast bedankt en veel rijplezier.

7T2

Ohja, dit is mijn eerste topic, dus tips of opmerkingen zijn altijd welkom !!!

Gebruikersavatar
Panidacolada
MINI-aholic
Berichten: 994
Lid geworden op: 03 Apr 2009
Locatie: Sint-Niklaas

Berichtdoor Panidacolada » Vr Jun 22, 2012 15:45

Allereerst WELKOM!!!!

Van Romein te Aalst heb ik toch al goeie commentaren gehoord.
Schumi van bij ons hier op het forum (tevens onze ondervoorzitter) heeft daar precies toch geen klagen van.

Van de andere garagisten heb ik geen weet van....

Gebruikersavatar
Ken - Ann
MINI-aholic
Berichten: 379
Lid geworden op: 21 Apr 2011
Locatie: Zwijndrecht

Berichtdoor Ken - Ann » Vr Jun 22, 2012 17:57

Welkom !!

't Is niet in u buurt maar MINI Waasland (De Schepper) kan ik niet aanraden ... de zoveelste nummer en als ze je kunnen afzeiken zullen ze het niet laten, die hebben aan mij en mijn madam ne klant verloren ..

8) 8) 8)

Gebruikersavatar
Panidacolada
MINI-aholic
Berichten: 994
Lid geworden op: 03 Apr 2009
Locatie: Sint-Niklaas

Berichtdoor Panidacolada » Za Jun 23, 2012 21:35

Ken - Ann schreef:Welkom !!

't Is niet in u buurt maar MINI Waasland (De Schepper) kan ik niet aanraden ... de zoveelste nummer en als ze je kunnen afzeiken zullen ze het niet laten, die hebben aan mij en mijn madam ne klant verloren ..

8) 8) 8)


Aan ons ook!!!

Gebruikersavatar
schumi
MINI Master
Berichten: 1837
Lid geworden op: 10 Aug 2004

Berichtdoor schumi » Zo Jun 24, 2012 12:14

Panidacolada schreef:Allereerst WELKOM!!!!

Van Romein te Aalst heb ik toch al goeie commentaren gehoord.
Schumi van bij ons hier op het forum (tevens onze ondervoorzitter) heeft daar precies toch geen klagen van.


Heb zeker geen klagen over Gar. Romein.

Greetz

Gebruikersavatar
7T2
MINI Regular
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 Jun 2012
Locatie: het Pajottenland

Berichtdoor 7T2 » Zo Jul 01, 2012 23:18

Hartelijk dank, voor de reacties...

Echt niemand anders, die eventueel goede of minder goede ervaringen heeft met Mini garage Vanderperre te Sint Pieters Leeuw, of Vandenbroeck te Dilbeek ?!

Gebruikersavatar
Davide
MINI Fan
Berichten: 156
Lid geworden op: 09 Jun 2006
Locatie: Asse
Contact:

Berichtdoor Davide » Za Jul 07, 2012 21:19

Hey,

Ik heb het wat moeilijk met Vandenbroek in dilbeek. Ik weet niet hoe ik het moet formuleren maar ik vind het nogal "dikkenek". (zo'n een twee jaar geleden)
En jammergenoeg heb ik net hetzelfde gevoel gehad toen ik de nieuwe motorrad store (zelfde locatie) ging bezoeken voor een onderdeel (een drietal weken geleden).

romein vond ik erg behulpzaam voor onderdelen. voor onderhoud kies ik momenteel verstraeten in lochristi.


Terug naar “Onderhoud en verzorging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten