VIP Trackday Folembray

Hier vind je info over MINI Races
Gebruikersavatar
Mathias.logie
MINI2 - Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 Nov 2010

VIP Trackday Folembray

Berichtdoor Mathias.logie » Do Jan 13, 2011 10:01

Beste MINI - liefhebbers,

De dag van vandaag is het niet meer gemakkelijk om op de openbare weg alles uit je JCW of Cooper S te halen: ze staan op elke hoek van de straat te flitsen, en als er dan een stuk weg is waar geen flitsers staan, tja dan houden de ambetante linksrijders u tegen.

Daarom organiseer ik jaarlijks met mijn Cooper S en JCW klanten een trackday, kwestie van eens onze auto tot de laatste pk te gebruiken. Dit jaar zou dit doorgaan op zondag 31/07/2011 te Folembray. Wat is er die dag voorzien?

* Een hele dag unlimited gebruik van het circuit
* 's middags is er bbq voorzien met een all you can eat formule (wel niet overeten als je je maag wat wil sparen van de g-krachten)
* Er doen ook andere automerken mee dus de ideale manier om eens te tonen dat een Cooper S en JCW op circuit geboren is.
* Er zijn professionele fotografen aanwezig die uw auto in volle actie eesn fotograferen, je kan die dan uitvergroten en boven je bed hangen.

Dit alles komt normaal op 150€ p/p, maar omdat ik dit rechtstreeks met MINI-Belux regel is dit slechts 70€ p/p. dat is de prijs van eens goed te gaan eten, maar dit wordt een onvergetelijke ervaring en eten doe je elke dag.

Indien je interesse hebt of voor inschrijvingen mag je mij altijd een mail sturen of telefonisch contact opnemen via onderstaande gegevens.

Wacht er ook niet te lang mee want plaatsen zijn beperkt!

Ciao
Laatst gewijzigd door Mathias.logie op Do Jan 13, 2011 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Dangixxer
MINI Nutter
Berichten: 5219
Lid geworden op: 10 Jan 2005
Contact:

Berichtdoor Dangixxer » Do Jan 13, 2011 10:13

Dat klinkt veelbelovend!!!!!!! 8)
Datum staat al in de agenda
Definitieve confirmatie volgt nog

Gebruikersavatar
Panidacolada
MINI-aholic
Berichten: 994
Lid geworden op: 03 Apr 2009
Locatie: Sint-Niklaas

Berichtdoor Panidacolada » Do Jan 13, 2011 10:21

Oh, jammer.....
Ik heb maar nen Diesel :(

Gebruikersavatar
Dangixxer
MINI Nutter
Berichten: 5219
Lid geworden op: 10 Jan 2005
Contact:

Berichtdoor Dangixxer » Do Jan 13, 2011 10:24

Panidacolada schreef:Oh, jammer.....
Ik heb maar nen Diesel :(


Da maakt toch ni uit zeker!!!
Ik ga er toch ni vanuit dat enkel S'en of meer welkom zijn....?
En ne bocht die ge tegen 50 kunt nemen kunde in ne JCW ni rapper pakken dan in nen ONE..... :wink:

Gebruikersavatar
Panidacolada
MINI-aholic
Berichten: 994
Lid geworden op: 03 Apr 2009
Locatie: Sint-Niklaas

Berichtdoor Panidacolada » Do Jan 13, 2011 10:27

Dangixxer schreef:
Panidacolada schreef:Oh, jammer.....
Ik heb maar nen Diesel :(


Da maakt toch ni uit zeker!!!
Ik ga er toch ni vanuit dat enkel S'en of meer welkom zijn....?
En ne bocht die ge tegen 50 kunt nemen kunde in ne JCW ni rapper pakken dan in nen ONE..... :wink:


Ja, das waar :)
Als ik met den Diesel mag meedoen, mogen ze ons zeker ook opschrijven!!

Gebruikersavatar
Mathias.logie
MINI2 - Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 Nov 2010

Berichtdoor Mathias.logie » Do Jan 13, 2011 10:53

Ik rij zelf momenteel rond met een Cooper D Hatch en inderdaad hij moet zeker niet afdoen t.o. cooper S. Het probleem is wel dat MINI Belux ons enkel 80€ tegemoetkomt voor de S en JCW rijders. Dus meedoen mag je zeker, maar dan zal het wel 150€ zijn per wagen. En inschrijvingen gaan dan best via koen@viptrackdays.eu :).

We blijven natuurlijk 1 grote MINI familie :)

Gebruikersavatar
jbcola
MINI Master
Berichten: 1145
Lid geworden op: 22 Jun 2007

Berichtdoor jbcola » Do Jan 13, 2011 12:10

I'm in!! 8) 8)

Als er nog een extra persoon mee wilt als passagier, tot wanneer kunnen we die dan ten laatste inschrijven?

Gebruikersavatar
Panidacolada
MINI-aholic
Berichten: 994
Lid geworden op: 03 Apr 2009
Locatie: Sint-Niklaas

Berichtdoor Panidacolada » Do Jan 13, 2011 12:58

Mathias.logie schreef:Ik rij zelf momenteel rond met een Cooper D Hatch en inderdaad hij moet zeker niet afdoen t.o. cooper S. Het probleem is wel dat MINI Belux ons enkel 80€ tegemoetkomt voor de S en JCW rijders. Dus meedoen mag je zeker, maar dan zal het wel 150€ zijn per wagen. En inschrijvingen gaan dan best via koen@viptrackdays.eu :).

We blijven natuurlijk 1 grote MINI familie :)


Ik vind dat wel een beetje straf...
Degene die willen meedoen, maar die dan een Diesel of nen One of nen Cooper hebben moeten dan meer betalen....

Gebruikersavatar
PEPI
MINI Master
Berichten: 3080
Lid geworden op: 02 Jun 2006
Locatie: Kruibeke

Berichtdoor PEPI » Do Jan 13, 2011 13:13

Dat vind ik ook. Maar was dat met de voorstelling van de JCW's in Colmar ook niet zo ? (of ben ik verkeerd...) :oops:

Gebruikersavatar
jbcola
MINI Master
Berichten: 1145
Lid geworden op: 22 Jun 2007

Berichtdoor jbcola » Do Jan 13, 2011 13:16

Ik wil tegen geen schenen stampen ofzo maar ergens moet een lijn getrokken worden niet? Hier is ie vrij duidelijk, enkel S en JCW. Pech voor de rest...

Een helm voor zowel chauffeur als passagier is verplicht trouwens :wink:

Gebruikersavatar
YorkPower
MINI-aholic
Berichten: 578
Lid geworden op: 17 Mar 2010
Locatie: Meise

Berichtdoor YorkPower » Do Jan 13, 2011 13:52

Misscien ook om voorrang te geven aan die met een S of JCW die waarschijnlijk toch iets ruiger over het circuit stormen als een one ofzo he :) ik begrijp het ook wel... Ondanks dat ik graag had mee gedaan :(

Gebruikersavatar
Dangixxer
MINI Nutter
Berichten: 5219
Lid geworden op: 10 Jan 2005
Contact:

Berichtdoor Dangixxer » Do Jan 13, 2011 14:26

YorkPower schreef:Misscien ook om voorrang te geven aan die met een S of JCW die waarschijnlijk toch iets ruiger over het circuit stormen als een one ofzo he :) ik begrijp het ook wel... Ondanks dat ik graag had mee gedaan :(


Iedereen MAG meedoen
alleen is het dan duurder

Of dit correct is, is een ander zaak....
Maar dat is een beslissing die genomen is door MINI Belux en niet de mensen die organiseren!!! Dus moeten we niet kwaad zijn op de organisator, maar eerder op onzen invoerder....

Zoals Pepi zegt...Tijdens de voorstelling van de nieuwe JCW waren ook alleen S en JCW rijders uitgenodigd

Gebruikersavatar
Dangixxer
MINI Nutter
Berichten: 5219
Lid geworden op: 10 Jan 2005
Contact:

Berichtdoor Dangixxer » Do Jan 13, 2011 14:39

Even de website van de trackdays gecheckt
mooi!

Ga me ook inschrijven (met een Cooper S :oops: )
Laatst gewijzigd door Dangixxer op Do Jan 13, 2011 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
jbcola
MINI Master
Berichten: 1145
Lid geworden op: 22 Jun 2007

Berichtdoor jbcola » Do Jan 13, 2011 14:44

Niet met een Abarthje?? :grin:

Gebruikersavatar
Dangixxer
MINI Nutter
Berichten: 5219
Lid geworden op: 10 Jan 2005
Contact:

Berichtdoor Dangixxer » Do Jan 13, 2011 15:08

jbcola schreef:Niet met een Abarthje?? :grin:


Abarth is voor Spa....de echt snelle circuits
Folembray is de MINI voldoende
:grin: :grin: :grin:

Mail is verstuurd!!!
Ben ingeschreven 8)

Gebruikersavatar
Mathias.logie
MINI2 - Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 Nov 2010

Berichtdoor Mathias.logie » Do Jan 13, 2011 16:25

Om even alle onduidelijkheden van de baan te vegen: er wordt niemand voorgetrokken of achteruit geschoven. Ik zal even uitleggen hoe de prijzen berekend worden:

1) Ik krijg van MINI Belux een budget om te spenderen aan JCW of S rijders. Wat ik daarmee doe is voor hen niet zo belangrijk, het is wel belangrijk dat die rijders zich eens een dag kunnen uitleven.
2) Ik ken de organisator van VIP trackdays, heb even gecheckt op de kalender, en zag de uitstap naar Folembray staan op 31 juli. Ik heb hem gecontacteerd en hij zei me dat deelname 150€ per persoon is.
3) na veel rekenwerk heb ik gekeken wat ik qua budget van MINI kan spenderen en daarom heb ik een tussenkomst van 80€ geregeld voor de Cooper S en JCW rijders.

Gebruikersavatar
jbcola
MINI Master
Berichten: 1145
Lid geworden op: 22 Jun 2007

Berichtdoor jbcola » Do Jan 13, 2011 16:45

Waarvoor dank!! 8)

Gebruikersavatar
YorkPower
MINI-aholic
Berichten: 578
Lid geworden op: 17 Mar 2010
Locatie: Meise

Berichtdoor YorkPower » Do Jan 13, 2011 17:33

Ik juig het alleen maar toe! :D Maar ben nog steeds niet van plan om met mijn One D zwarte roet op het circuit te gaan strooien :grin:

Gebruikersavatar
MY Dweiltje
MINI Master
Berichten: 2853
Lid geworden op: 24 Jan 2008
Locatie: BE

Berichtdoor MY Dweiltje » Do Jan 13, 2011 19:42

Prachtig en lovenswaardig iniatief,... doet me terug denken aan de skirkwitdagen van weleer,...
't Blijft een spijtige zaak dat de Cooper & D rijders de volle pot moeten neertellen,... zeker wetende dat als het moest regenen deze zeker niet moeten onderdoen, integendeel,... zeker op een circuit als Folembray,......... waar de mogelijkheden van ..... beperkt zijn.

Misschien eens aankaarten bij MINI Belux want blijkbaar zijn er hier wel enkele geïnteresseerden, en boos zijn we zeker niet, misschien wat tel(k)eurgesteld dat er misschien een kans wordt gemist om de andere categorie te laten mee beleven en voelen en ...

Stel je voor dat er een aantal CooperD sneller zouden ronddraaien dan,.... lol :grin:

Gebruikersavatar
Musti
MINI-aholic
Berichten: 598
Lid geworden op: 20 Jul 2008
Locatie: Kruishoutem

Berichtdoor Musti » Do Jan 13, 2011 19:55

Klinkt interessant!

Wel spijtig van de volle pot voor een cooper of D!
Helemaal onterecht om een lijn te trekken tussen S'n/jcw en D's/coopers/one's..denk dat MINI 1 big family moet zijn en nie iedereen in vakskes beginnen duwwen [-X [-X [-X


Terug naar “MINI Racing”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten