
Mods waren simpel maar efficient..
Bilstein B8 + nieuwe OEM topmounts, bouten etc..
Eibach Sport line veren
Gebruikte OEM 'M Sunflower' velgen opnieuw laten rechten en poederlakken.
Yokohama AD08 banden (Sommige noemen ze wel Semi slicks..) in maat 225/45R17 rondom.
ATE gegroefde schijven vooraan
Ferodo DS2500 remblokken vooraan
OEM lederen sport interieur uit M3 Berline.
OEM Harman Kardonn speakers
OEM M stuur + pook
Nieuwe(90€

Roest op verscheidene plaatsen aangepakt.
En nog wat kleine prul..
Heeft 12laps Nurburgring overleeft, waarvan 4laps bij om en bij de 35gr (Augustus 2012)
Verscheidene Ardennenritjes, sneeuwdriftjes, misshifts op de ring, etc..
Dat spel blijft gewoon gaan.. 150pk stock? Ik denk meer.. zelfs na die kilometers.
Het dilemma blijft nog steeds, sinds mijn slechte ervaring bij die mannen van de keuring op verlaging etc waar ik nu nog kwaad van word. En sinds de mini er is gekomen staat deze nog steeds stil op mijn oprit.. Ik krijg het niet over mijn hart om deze voor een appel en een ei te laten gaan voor export. Daarom wordt hij waarschijnlijk omgebouwd naar een track-only kar.. Maar dan waarschijnlijk wel met een M52B25 (2500cc) motor.
Omdat foto's en filmpjes meer zeggen dan woorden..



