wazowski's Honda NC700XA
wazowski's Honda NC700XA
Vandaag handtekening gezet onder een bestelbon voor een fiscaal aantrekkelijker woon-werk vervoersmiddel:
Motortype: Vloeistof gekoelde 4-takt, 8-kleps, SOHC parallel 2-cilinder
Boring x Slag: 73 x 80mm
Cylinderinhoud: 670cc
Compressieverhouding: 10.7: 1
Carburatie: PGM-FI elektronische benzine injectie
Max. vermogen: 35kW (47.6 pk)/6,250 t.p.m. 95/1/EC
Max. koppel: 60Nm/4,750 t.p.m. 95/1/EC
Ontsteking: Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging
Start: Electrisch
Afleverdatum: nog te bepalen, want leverachterstand door succes van het model.
Motortype: Vloeistof gekoelde 4-takt, 8-kleps, SOHC parallel 2-cilinder
Boring x Slag: 73 x 80mm
Cylinderinhoud: 670cc
Compressieverhouding: 10.7: 1
Carburatie: PGM-FI elektronische benzine injectie
Max. vermogen: 35kW (47.6 pk)/6,250 t.p.m. 95/1/EC
Max. koppel: 60Nm/4,750 t.p.m. 95/1/EC
Ontsteking: Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging
Start: Electrisch
Afleverdatum: nog te bepalen, want leverachterstand door succes van het model.
Laatst gewijzigd door wazowski op Di Sep 04, 2012 8:15, 1 keer totaal gewijzigd.
vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?
Proficiat! Waar gekocht?
Ik krijg binnenkort dezelfde in het zwart als "officiële" firmamoto omdat er blijkbaar voor de fiscus ook bij een firmamoto een vast voertuig aan 1 naam gekoppeld moet worden. Dat neemt niet weg natuurlijk dat ik wel verder blijf rijden met àl onze persmoto's (totdat ik ander werk gevonden heb) .
Het succes is idd groter dan verwacht. Onze NC700X met DCT is ook pas deze week binnengekomen, en onze NC700S met DCT komt dinsdag aan, dan kan ik die beginnen te roderen.
Ik krijg binnenkort dezelfde in het zwart als "officiële" firmamoto omdat er blijkbaar voor de fiscus ook bij een firmamoto een vast voertuig aan 1 naam gekoppeld moet worden. Dat neemt niet weg natuurlijk dat ik wel verder blijf rijden met àl onze persmoto's (totdat ik ander werk gevonden heb) .
Het succes is idd groter dan verwacht. Onze NC700X met DCT is ook pas deze week binnengekomen, en onze NC700S met DCT komt dinsdag aan, dan kan ik die beginnen te roderen.
Mooi is natuurlijk kwestie van smaak, functioneel is wat anders, zeker als de moto vooral voor woon-werk verkeer gebruikt gaat worden. Voor woon-werk verkeer, en met uw grootte, zeker in slechter of kouder weer, zou dat thans een grote verbetering geven. Standaard scherm geeft nogal winddruk en koude op de borst en rond de helm.
In elkaar steken is niet zoveel werk, enkel ruitje erop, spiegels, en nog wat kleinigheden. Dan nog de volledige PDI (pré delivery inspection), dus alles controleren van bouten, vloeistoffen, werking...
Plaat gaat tegenwoordig ook rap. Als ge der zelf omgaat hebt ge ze direct. Maar zelfs opsturen gaat rap tegenwoordig.
Plaat gaat tegenwoordig ook rap. Als ge der zelf omgaat hebt ge ze direct. Maar zelfs opsturen gaat rap tegenwoordig.
Terug naar “Show your motorbike”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten