Diesel
Diesel
3e kwartaal van 2010 zou de cabrio in Diesel versie uitkomen.
Volgend jaar zou de hatch ook al in SD uitkomen.
Volgend jaar zou de hatch ook al in SD uitkomen.
varavital schreef:Danyboy schreef:jbcola schreef:Wat is SD?
Dat zal een S Diesel gaan zijn, een 2 liter BMW diesel in de MINI van 163 pk
Inderdaad. Er wordt al een beetje gevreesd dat de verkoop van de "gewone" S dan een beetje gaat stilvallen...
bij een S ( sport) Auto vind ik wel dan een mooie sportieve sound moet klinken en dat zal niet het geval zijn denk ik bij de de SD ... hetzelfde probleem als de audi R8 TDI ... denk ni dat de gewone S en door zal lijden ..

Dangixxer schreef:Ken - Ann schreef:Vernomen dat de SD (136 pk) geen potten breekt in verhouding tot de 1.6 D (112 pk)....biedt mss meer mogelijkheden tot tuning maar blijkt in originele configuratie niet spectaculair te zijn...
olaaa
straffe uitspraak
Persoonlijk zou het mij wel wat verbazen...2 liter tegen 1.6....
Verschil in koppel (270 vs. 305) is niet echt groot en makkelijk op te lossen door de Cooper D te tunen.. Maar 143 pk is toch wel heel wat meer... En de vergelijking is er ook he... 0-100: 9.7 tov 8.00... Das behoorlijk sneller he

Ken - Ann schreef:Don't kill me guys !!!!!!!
Zoals geschreven heb ik dit vernomen en wel van iemand die die schatjes verkoopt ..... wordt als reden opgegeven door invoerder dat het geteste model slechts een 1000 km op de teller heeft en dat hij nog moet ingereden worden.....betrof een 4x4-tje.
Grtz
Ik ken die persoon ook

BTW Welkom !

PEPI schreef:Ken - Ann schreef:Don't kill me guys !!!!!!!
Zoals geschreven heb ik dit vernomen en wel van iemand die die schatjes verkoopt ..... wordt als reden opgegeven door invoerder dat het geteste model slechts een 1000 km op de teller heeft en dat hij nog moet ingereden worden.....betrof een 4x4-tje.
Grtz
Ik ken die persoon ook![]()
BTW Welkom !
Schepperke?

Dangixxer schreef:PEPI schreef:Ken - Ann schreef:Don't kill me guys !!!!!!!
Grtz
Ik ken die persoon ook![]()
BTW Welkom !
Schepperke?