1e offici?le FULL MINI dealership in Brussel
1e offici?le FULL MINI dealership in Brussel
Sinds de 25e maart is MINI Brussels officieel geopend.
De 1ste flagshipstore of full dealership van MINI in Belgi?.
In tegenstelling tot de Antwerp Store is er ook een garage aan.
Zo ben je niet afhankelijk van een dealer in de buurt, alles gebeurt daar.
Naar het schijnt doen alle BMW dealers in het Brusselse dan ook afstand van de verkoop van MINI.
Voor diegenen die eens willen gaan kijken:
MINI Brussels is gelegen net over de oude hippodroom, op de hoek van de Avenue Roosevelt en Wilsonlaan.
Het gebouw is dit van de oude Jaguar garage.
Even een overzichtje van het interieur.
De showroom zelf is iets groter dan de Antwerp Store en er stonden gisteren ook meer MINI's. Waaronder een Works 'S' Cabrio, incl. 18". Voor de rest is het kwa inrichting vergelijkbaar.
In de garage zelf kon men niet gaan kijken.
Er was wel veel plek vrijgemaakt voor de receptie, ik vraag me af hoe ze het gaan opvullen. Vermoedelijk met MINI's of accesoires of kledij.. het valt af te wachten.
Ik zal zien of er foto's zijn en dan post ik ze hier ook.
De 1ste flagshipstore of full dealership van MINI in Belgi?.
In tegenstelling tot de Antwerp Store is er ook een garage aan.
Zo ben je niet afhankelijk van een dealer in de buurt, alles gebeurt daar.
Naar het schijnt doen alle BMW dealers in het Brusselse dan ook afstand van de verkoop van MINI.
Voor diegenen die eens willen gaan kijken:
MINI Brussels is gelegen net over de oude hippodroom, op de hoek van de Avenue Roosevelt en Wilsonlaan.
Het gebouw is dit van de oude Jaguar garage.
Even een overzichtje van het interieur.
De showroom zelf is iets groter dan de Antwerp Store en er stonden gisteren ook meer MINI's. Waaronder een Works 'S' Cabrio, incl. 18". Voor de rest is het kwa inrichting vergelijkbaar.
In de garage zelf kon men niet gaan kijken.
Er was wel veel plek vrijgemaakt voor de receptie, ik vraag me af hoe ze het gaan opvullen. Vermoedelijk met MINI's of accesoires of kledij.. het valt af te wachten.
Ik zal zien of er foto's zijn en dan post ik ze hier ook.
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Blade schreef:ik vind dat de mini's bij de Bmw dealer moeten blijven,
Voor mij mag MINI zo snel mogelijk alleen gaan...hoe rapper hoe liever.
Ik rij met een MINI, niet met een kleine BMW, en misschien wordt er dan eindelijk ook eens op een deftige manier naar de (technische) problemen van de MINI gezien.
Imho vinden te veel BMW dealers de MINI wel goed om geld aan te verdienen, maar vinden ze het niet de moeite om hun personeel (of toch een deel ervan) deftig op te leiden om om te gaan met de typische MINI-problemen.

vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?
- quicksilver
- MINI-aholic
- Racing Green
- MINI Master
Zeg het gaat hier over die nieuwe shop, begin gerust een nieuw topic of pol over het al dan niet bmw zijn h? (MINI is m.i. geen bmw nah).
Ik vind zulke MINI-stores wel een goeie zaak, als je daar binnenstapt weten ze tenminste dat je voor MINI komt. Bij een BMW-dealer kom je binnen en durf je bijna niet zeggen dat je ivm MINI komt, en als je het dan gezegd hebt blijkt de MINI-verantwoordelijke vaak ver te zoeken.
Ik vind zulke MINI-stores wel een goeie zaak, als je daar binnenstapt weten ze tenminste dat je voor MINI komt. Bij een BMW-dealer kom je binnen en durf je bijna niet zeggen dat je ivm MINI komt, en als je het dan gezegd hebt blijkt de MINI-verantwoordelijke vaak ver te zoeken.
Terug naar “General MINI Talk”