MINI2.be T-shirts topic - Ontwerp en design
Ik vind de ontwerpen goed Evi, maar ik zou de MINI meer als een "tekening" dan als een "foto" nemen. Gewoon druktechnisch bekeken.
Om de T-shirts te laten drukken moet er een clich? gemaakt worden, en van een "foto" zal dit veel duurder uitvallen dan van een tekening.
Volgens mij zou het het beste (en simpelste en goedkoopste voor de drukker) zijn om alles in 1 kleur uit te voeren, bv. zwarte T-shirts met een witte opdruk (of witte T-shirts met een zwarte opdruk). Dus voor de ontwerpen zou ik hiernaar toe werken, een ontwerp in 1 kleur dus, zonder kleurnuances of grijswaarden.
Gewoon mijn mening...
Om de T-shirts te laten drukken moet er een clich? gemaakt worden, en van een "foto" zal dit veel duurder uitvallen dan van een tekening.
Volgens mij zou het het beste (en simpelste en goedkoopste voor de drukker) zijn om alles in 1 kleur uit te voeren, bv. zwarte T-shirts met een witte opdruk (of witte T-shirts met een zwarte opdruk). Dus voor de ontwerpen zou ik hiernaar toe werken, een ontwerp in 1 kleur dus, zonder kleurnuances of grijswaarden.
Gewoon mijn mening...
varavital schreef:Volgens mij zou het het beste (en simpelste en goedkoopste voor de drukker) zijn om alles in 1 kleur uit te voeren, bv. zwarte T-shirts met een witte opdruk (of witte T-shirts met een zwarte opdruk).
Volgens mij zullen verschillende kleuren (of de mogelijkheid tot) van T-shirt geen grote meerprijs geven. We zullen sowieso al met 2 verschillende T-shirts zitten (damesmodel/herenmodel).

vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?
Verschillende kleuren / modellen T-shirts zullen idd geen meerprijs geven, maar het drukken in verschillende kleuren wel. Daarom dat ik voorstel dat hetgeen op de T-shirts gedrukt moet worden in 1 kleur zou zijn.
Een clich? maken om in verschillende kleuren te drukken is veel duurder (zijn verschillende aparte clich?'s dan), er moet dan ook in verschillende lagen gedrukt worden.
Een clich? maken om in verschillende kleuren te drukken is veel duurder (zijn verschillende aparte clich?'s dan), er moet dan ook in verschillende lagen gedrukt worden.
varavital schreef:Evi schreef:Ok, ik weet wat te doen tijdens het weekend !
Heb nog een ideetje voor dat drukken in ??n kleur.
Doe je best !! Ik vond van jou ontwerpen de "halve" MINI mooi, maar het logo onder de "hele" MINI mooier dan dat naast de halve MINI.
Ja, met het logo was ik zelf nog niet echt content. Ga er nog eens op "brainstormen".

@zoot: gaan we der toch een wedstrijdje van maken?

Doe je best !! Ik vond van jou ontwerpen de "halve" MINI mooi, maar het logo onder de "hele" MINI mooier dan dat naast de halve MINI.
Ja, met het logo was ik zelf nog niet echt content. Ga er nog eens op "brainstormen".

Even een poging tot creatie van een MINI2-logo:
En met de kleuren omgekeerd:
En een ideetje voor T-shirts:
Het MINI2.be logo vooraan op borsthoogte (links of rechts), en op de achterkant in het midden op de bovenrug www.MINI2.be (net zoals op onze echte MINI's
)
Suggesties altijd welkom...

En met de kleuren omgekeerd:

En een ideetje voor T-shirts:
Het MINI2.be logo vooraan op borsthoogte (links of rechts), en op de achterkant in het midden op de bovenrug www.MINI2.be (net zoals op onze echte MINI's

Suggesties altijd welkom...

vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?
Terug naar “General MINI Talk”