Berichtdoor Jaajke » Do Feb 22, 2007 23:10
Minder goed nieuws: gisterenmorgen wou ik opstaan uit bed, kon mijn hoofd niet rechtkrijgen zonder het uit te schreeuwen van de pijn. 's Nachts niets gevoeld, en zelfs rond half 8 nog wakker geweest toen mijn vriend ging werken. Ook niets gevoeld, dus daarna pas.
Uiteindelijk rechtgeraakt, vreselijke helse pijn....... was echt in paniek.
Na een tijdje ging het iets beter maar niet veel.
Huisdokter gebeld, maar hij was een dag afwezig... dan maar een dagje afwachten.
Gisterenavond gaan werken, ik had nachtdienst in het ziekenhuis. Met veel pijn de nacht doorstaan en 's morgens een collega gevraagd om mij een Voltaren-spuit te zetten. Nog voordat ik thuis was hielp het al en hierdoor heb ik goed kunnen slapen zonder AL te veel pijn.
Om 16u opgestaan en huisdokter gebeld, ik moest toch maar langskomen voor vaststelling van letsels indien het gerelateerd zou zijn aan het ongeval van vorige week.
Hele resem mensen voor mij in wachtzaal natuurlijk, allemaal grieperig, aleja zo zagen ze toch uit!
Eindelijk was het mijn beurt, dokter heeft zitten trekken en duwen aan mijn nek ( AAAAAAAUUUWW)
Hij heeft dan papieren gemaakt voor het geval het een whiplash of iets dergelijks zou zijn van het accident, zodat het eventueel met een beetje geluk nog langs de verzekering kan, maar hoogstwaarschijnlijk zal dat wel niet meer lukken omdat het te laat is.
Ik moet nu een NMR (scan) van mijn cervicale wervelzuil ! Morgen maar snel een afspraak maken.
De pijn is ondertussen meer draaglijk, maar toch doet het nog pijn en heb ik schrik dat het een whiplash is! Ik heb echt geen zin om hier nog lang mee te sukkelen en rond te lopen! Dus laten we hopen op ergens een verrekte spier of een geknelde zenuw door verkeerde beweging, of weet ik veel wat!
Ik hou jullie op de hoogte natuurlijk!