Bedankt
Bedankt
Ja bedankt, aan de achterbakse, zielige, laaggevallen, belachelijke, laffe,
onderkruiper die mijn ventieldopjes gisteren heeft ontvreemd van de Mini.
Proficiat, u heeft de eerste prijs "ik wordt kotsmisselijk van u" behaald.
Uw vingers moesten er afbranden wanneer je ze vastneemt ......
onderkruiper die mijn ventieldopjes gisteren heeft ontvreemd van de Mini.
Proficiat, u heeft de eerste prijs "ik wordt kotsmisselijk van u" behaald.
Uw vingers moesten er afbranden wanneer je ze vastneemt ......
Ik heb jullie stiekem achtervolgd, en when you weren't looking ...
Neen, tis idd heel erg zielig. Wie haalt het nu eigenlijk in zijn hoofd om ventieldoppen te stelen
. Ik heb dit hier al veel te vaak moeten lezen, om er zelfs nog maar aan te denken om er zelf te steken, erg dat je daarmee rekeing moet houden. Ik blijf lekker met m'n zwarte dopjes rijden, die wil toch niemand
.

Neen, tis idd heel erg zielig. Wie haalt het nu eigenlijk in zijn hoofd om ventieldoppen te stelen

- minibandit
- MINI Nutter
- cooperke s
- MINI-aholic
Zelf nog niet meegemaakt..heb geen speciale ventieldopjes..maar zou er misselijk van worden zouden ze het bij mij doen..tis echt geen doen man..word er pisnijdig van in uw plaats..
en begrijp me hier nie verkeerd die dingetjes zijn nu niet de duurste dingen aan onze Mini's maar t'gaat hier natuurlijk om het principe!!
En hun poten(sorry voor het taalgebruik) zouden er inderdaad moeten afvallen!!

En hun poten(sorry voor het taalgebruik) zouden er inderdaad moeten afvallen!!

Ben vanmorgen ook even gaan kijken naar mijn wielen en banden omdat op de terugweg het lampje van de bandenspanning ging branden. Ventieldopjes zaten er nog op, maar in het rechterachterwiel zat er idd een nagel. Vlug hersteld dan maar.
Ze moeten idd met hun pollen van andermans gerief blijven. Ons eerste setje ventieldopjes hebben ze er in Frankrijk op de parking voor het hotel ook afgevezen. Sindsdien altijd een reservesetje gewone dopjes in het handschoenvakje. We zouden er 220V moeten kunnen opzetten...
Ze moeten idd met hun pollen van andermans gerief blijven. Ons eerste setje ventieldopjes hebben ze er in Frankrijk op de parking voor het hotel ook afgevezen. Sindsdien altijd een reservesetje gewone dopjes in het handschoenvakje. We zouden er 220V moeten kunnen opzetten...
- !nathalie!
- MINI Master

!nathalie! schreef::evil: wat ne onnozelaar is me da geweest zeg. Als ik iemand zie die aan die van mij zou prutsen krijgt een flinke stamp onder zijn gat en daar zal hem niet goe van zijn. Vingers afhakken zoals in Afrika zou nog beste zijn, zo herkennen we de persoon onmiddelijk:-)Morgenvroeg ook eens kijken of die van mij er nog opzitten.
Ons Nathalie is wel een agressieve als 't erop aankomt hè

Vingers afkappen, is dat niet wat drastisch voor een paar ventieldopjes? Denk dat de helft van stelend Vlaanderen zonder vingers zou rondlopen: ministers, industriëlen, verzekeraars, bankiers, belastingsambtenaren en (kleine) zelfstandigen (*) eerst ... allemaal dieven.
(*) elke vergelijking met duistere figuren of bekende personen op dit forum berust op louter toeval ... .

- !nathalie!
- MINI Master
eriks schreef:!nathalie! schreef:Ik agressief???...maarnee belange nietIk sla nooit....huhum
En als Erik commentaar zou geven, niet op letten!
Watte, "ik sla nooit "
Zit nog met hoofdpijn en de builen komen langs alle kanten te voorschijn
Maar ik kan persoonlijk bevestigen dat NIET Nathalie alleen verantwoordeijk is voor die builen en hoofdpijn.

Terug naar “General MINI Talk”