Al dan niet met de MINI
Mini gespot
- minibandit
- MINI Nutter
- thomas.vandenbossche
- MINI Regular
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
Xefke schreef:minibandit schreef:daarnet Xefke "gespot" bij den Ottevaere...![]()
Inderdaad,
Maar gene Fearless Black gezien![]()
wat was er kapot of nodig Bandit?
Btw, ben blijkbaar "uniek" met m'n xenons te plaatsen... want ze moeten der nog prijzen voor creëren in 't systeem van BMW
Hopelijk komt 't allemaal in orde...
kapot...niets !! mijn madam is ermee gaan werken...
een paar moeilijk te verkrijgen boutjes à la BMW-MINI
veel succes met uw xenons in ieder geval...hopelijk loopt die levering iets vlotter
minibandit schreef:kapot...niets !! mijn madam is ermee gaan werken...![]()
een paar moeilijk te verkrijgen boutjes à la BMW-MINI![]()
![]()
veel succes met uw xenons in ieder geval...hopelijk loopt die levering iets vlotter
Net bericht gekregen van 't bedrijf waar ik de lampen gereserveerd had.... ze zijn weg ineens... vinnek ni zo leuk...
Dan maar andere manier zoeken om eraan te geraken... moet alleen nog weten wat alle overige materialen mij gaan kosten...
varavital schreef:Even, maar op ebay staan er ook veel te koop, ook verschillende à la bandit, zwart vanbinnen dus
Op ebay nog niets gevonden... Maar 't probleem is dat die allemaal zonder bekabeling zijn... moet ik ff uitzoeken wat ik nog moet hebben en wat dat kost...
nu best terug on topic... maar we kunne verder gaan in mijn S&S
- MiNiLiCiouS
- MINI Fan
- MiNiLiCiouS
- MINI Fan
- Clubvrouwke
- MINI2 - Newbie
CBo schreef:Vorige zaterdag ben ik met enkele vrienden gaan bowlen in Wommelgem. Daar heb ik toch wel een hele hoop Minikes gezien
Ik was er met de CooperS en voelde er me meteen thuis.
Hoe zou dat nu toch komen?
Toevalling was de ALV van MINIACS daar, heb je ons in de bowling niet gezien? Velen hadden nochtans clubkledij aan...
petit_cru schreef:CBo schreef:Vorige zaterdag ben ik met enkele vrienden gaan bowlen in Wommelgem. Daar heb ik toch wel een hele hoop Minikes gezien
Ik was er met de CooperS en voelde er me meteen thuis.
Hoe zou dat nu toch komen?![]()
Toevalling was de ALV van MINIACS daar, heb je ons in de bowling niet gezien? Velen hadden nochtans clubkledij aan...
Ik heb er inderdaad T-shirts en sweaters gezien. Maar zelf was ik een wrak. Ik kwam net terug van Australië. Rond 22u ben ik zelf terug in de Mini gekropen om te gaan dutten want ik besefte zelf niet meer dat ik met ballen zat te smijten. 't Dutje heeft veel goed gemaakt. Je kan die Mini zetels goed plat leggen
Terug naar “General MINI Talk”