Mini gespot
- cooperke s
- MINI-aholic
- cooperke s
- MINI-aholic
- Stoffeltje
- MINI Regular
cooperke s schreef:Jeroen schreef:Aaah nice![]()
Altijd fijn om mede-miniacs tegen te komen, see you on the road !!
Ge waart de eerste miniacs die ik tot nu toe ben tegengekomen..had u al gespot van aan't kruispunt met lichten voor de medialaan..en nog ne merci van de begroeting..see you around!
Gij ook bedankt voor de begroeting !!

Dankzij u heb ik het nu niet opgegeven om teken te doen naar mensen, want ik krijg ook ni veel respons terug...
Ik dacht trouwens al da ik een MINI had zien aanschuiven aan het kruispunt maar kwas niet 100% zeker. Als ge vaak langs deze kanten passeert zal ik extra mijn ogen voor u openhouden

Ciao !
- cooperke s
- MINI-aholic
Tja heb soms ook wel van die momenten da ik zeg ik flits-flits steek men hand omhoog en niks terug,nu die momenten da je wel ene terug krijgt maakt alles goe ze..en nie iedereen denkt MINI he..voor sommige is het het gewoon dat vervoersmiddel.
En da rechtstaan heb ik nog nie voorgehad maar indien het zich voordeed ik zou niet meer bijkomen..
En da rechtstaan heb ik nog nie voorgehad maar indien het zich voordeed ik zou niet meer bijkomen..

- cooperke s
- MINI-aholic
Jeroen schreef:cooperke s schreef:Jeroen schreef:Aaah nice![]()
Altijd fijn om mede-miniacs tegen te komen, see you on the road !!
Ge waart de eerste miniacs die ik tot nu toe ben tegengekomen..had u al gespot van aan't kruispunt met lichten voor de medialaan..en nog ne merci van de begroeting..see you around!
Gij ook bedankt voor de begroeting !!![]()
Dankzij u heb ik het nu niet opgegeven om teken te doen naar mensen, want ik krijg ook ni veel respons terug...
Ik dacht trouwens al da ik een MINI had zien aanschuiven aan het kruispunt maar kwas niet 100% zeker. Als ge vaak langs deze kanten passeert zal ik extra mijn ogen voor u openhouden![]()
Ciao !
Passeer daar elke dag rond 1700-1710..

- minibandit
- MINI Nutter
MINIels schreef:Vandaag een grijze Cooper met S-velgen, en een Cabrio SidewalkIk weet niet of de dames in kwestie mij gezien hebben. Ik heb nochtans teken gedaan...
mss af en toe een kleine verwijzing naar de locatie

ik denk nl dat er wel meer "grijze Cooper Skes" met S-velgen rondbollen...

minibandit schreef:MINIels schreef:Vandaag een grijze Cooper met S-velgen, en een Cabrio SidewalkIk weet niet of de dames in kwestie mij gezien hebben. Ik heb nochtans teken gedaan...
mss af en toe een kleine verwijzing naar de locatie...kan helpen !
ik denk nl dat er wel meer "grijze Cooper Skes" met S-velgen rondbollen...![]()
Die Sidewalk was op de universiteitslaan in Diepenbeek. De Cooper S met S-velgen was in het centrum van Genk.
Ik heb trouwens nog een Indi Blue met Aero Pack en witte stripes gezien, ook in het centrum van Genk.

Stoffeltje schreef:Ik zou graag hebben dat er eens naar mij iemand goeiendag terugdeed![]()
Ik rij veel rond de kanten van Mechelen, Boortmeerbeek en Haacht maar bijna 90 % van de rijders die ge daar tegenkomt die doen niks terug als ge wuift of met u lichten doet...
Toch wel spijtig vind ik.
Greetz
ik doe altijd goeiendag op andere MINI's, maar de mijne staat in de garage nu
- Stoffeltje
- MINI Regular
Terug naar “General MINI Talk”