Mini gespot

Voor nieuws, weetjes, ideetjes - kortweg MINI in het algemeen...
fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Do Jul 19, 2007 18:57

Ik spot regelmatig deze cooper in ingelmunster, maar deze keer had ik mijn fototoestel bij ...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Knap ding maar ze wuiven nooit terug :? :)

boeki
MINI Freak

Berichtdoor boeki » Vr Jul 20, 2007 11:43

Gisterenavond op de gentse feesten, nml in de ondergrondse parking sint-michiels rond 10u30 ne schone mcs met prachtige velgen, kvermoed dat het ne groene was weet het niet meer zeker (alcohol he :D ) en rond 2uur zag ik ze nog net wegrijden toen ik aan het betalen was. Iemand van op tforum hier???

Scorpion MC
MINI Freak

Berichtdoor Scorpion MC » Di Jul 24, 2007 22:33

Ik denk dat we Vincent gezien hebben bij het weg rijden uit Brugge, hij was niet met de mini , toch niet zeker, kan dat, de groetjes Scorpion MC :D

Stephke
MINI Fan

Berichtdoor Stephke » Vr Jul 27, 2007 19:15

wij hebben rond een uur of vier v andaag 'op ons dagje naar oostende' een parklane gespot op de zeeparking in oostende dus. Met nummerplaat TE.... En een miniacs sticker op de venster. Weet alleen ni wie het was, ken nog ni iedereen zo goed van buiten limburg :-)
groetjes

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Do Aug 02, 2007 17:38

Hey Jeroen, mercie voor uw " You've just been Miniaced - A4flyer " :grin: 8)

Jeroen
MINI Fan

Berichtdoor Jeroen » Do Aug 02, 2007 17:48

Graag gedaan, ik kon het mij ni late :grin:

petit_cru
MINI Driver

Berichtdoor petit_cru » Do Aug 02, 2007 19:30

Stephke schreef:wij hebben rond een uur of vier v andaag 'op ons dagje naar oostende' een parklane gespot op de zeeparking in oostende dus. Met nummerplaat TE.... En een miniacs sticker op de venster. Weet alleen ni wie het was, ken nog ni iedereen zo goed van buiten limburg :-)
groetjes

Annspld werkt in Oostende en rijdt met een parklane, grote kans dat zij het dus was...

Stephke
MINI Fan

Berichtdoor Stephke » Do Aug 02, 2007 20:26

ja da gaat ze dan geweest zijn.
Vandaag hier in wellen nog een mini tegengekomen, ik had de indruk dat het een nieuwe was, lichtblauw met striping op de motorkap. Ik flashte, en voor de aller aller aller eerste keer stak die man zijn hand op :o
eindelijk!

MINIels
MINI Fan

Berichtdoor MINIels » Vr Aug 03, 2007 7:50

Het is precies moeilijk om even terug te wuiven hé. Ik heb dat ook altijd voor. Meestal heb je dan van die mensen die een MINI gekocht hebben, maar die dan niet zo MINI-minded zijn als wij, en dan wuiven ze niet terug. :(

Enfin, ik heb toch al meermaals een zwaai of een aantal flashkes teruggekregen 8)

MINIels
MINI Fan

Berichtdoor MINIels » Zo Aug 05, 2007 20:19

De BRG MINI Cooper Cabrio van Clairke gespot aan de ingang van de Beachparty in Sluizen (Tongeren). Hij stond goed in het zicht geparkeerd :D

Clairetje MCCabrio
MINI Driver

Berichtdoor Clairetje MCCabrio » Zo Aug 05, 2007 22:07

MINIels schreef:De BRG MINI Cooper Cabrio van Clairke gespot aan de ingang van de Beachparty in Sluizen (Tongeren). Hij stond goed in het zicht geparkeerd :D

Héhé idd ik heb die daar ook zien staan recht vr de inkom eigenlijk maar het was niet de mijne :p die was in gewone uitvoering met stoffen zetels enzo maar ook ne hele mooie mijne stond op dat moment veilig in de garage .Khad de mini ook bestudeerd bij het naar huis gaan rond 3 u erges denk ik :d
Wel leuk dat je de mini opmerkte en dacht dat het de mijne was niels , het had idd gekund want je ziet ze eig niet zoveel rond rijden :d
IK heb trouwens vandaag ook paar mini's gezien maar niemand die trg wuift of flasht pffff :d 1tje een grijze mini one op de steenweg nr riemst , 1 rode mini cooper in borgloon , heel wat mini's op de minimeeting in borgloon :p en dan nog een blauwe mini cooper net toenk aan het tankstation stopte op de luikersteenweg in Tongeren.

Groetjes

MINIels
MINI Fan

Berichtdoor MINIels » Ma Aug 06, 2007 7:31

Ja, je kon niet missen hé, hij stond net voor de ingang. 8)

Ik dacht al, wie zet zijn MINI nu op die plek :? , dat is goed voor een paar krassen te ontvangen. Gelukkig was jij het niet dan :grin:

Clairetje MCCabrio
MINI Driver

Berichtdoor Clairetje MCCabrio » Ma Aug 06, 2007 13:26

MINIels schreef:Ja, je kon niet missen hé, hij stond net voor de ingang. 8)

Ik dacht al, wie zet zijn MINI nu op die plek :? , dat is goed voor een paar krassen te ontvangen. Gelukkig was jij het niet dan :grin:

Héhé idd , ik zet mijn mini nooit voor een ingang eerder op een afgelegen plek fso :D , maar om op stap te gaan neem ik toch meestal andere auto :d je weet maar nooit cabrio is makkelijk te stelen als ze ff int dak ofso knippen , moet ge ntrlk al goed materiaal bij hebben om hem te stelen ma toch :d ik ben der nogal voorzichtig mee en vr krassen natuurlijk ook , ook op de parkings van winkels zet ik me altijd uit de buurt van andere auto's en winkelkarrekes :d

Groetjes xxx

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Vr Aug 10, 2007 16:50

Zo rond ongeveer 15.41u aan de afrit van Erpe-Mere Wally gespot met zijn nieuwe striping 8) , heb nog geflasht met de lichten, maar aangezien ik zelf niet met de MINI was heeft hij allicht niet willen kijken :oops:

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Vr Aug 10, 2007 17:25

Hey sorry hoor, niet gezien :oops:
Heb je dan ook die zwarte Mini gespot net na de afrit voor het politie-bureel.
Blauw-achtige achterlichten, koplampframe in 't zwart, voorste nummerplaat rechts op de bumper, ...
Volgens mij ook eentje van dit forum, maar kan hem niet onmiddelijk thuisbrengen.
Nummerplaat komt me in ieder geval bekend voor FIR.* * *

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Vr Aug 10, 2007 17:34

Wally schreef:Heb je dan ook die zwarte Mini gespot net na de afrit voor het politie-bureel.
Blauw-achtige achterlichten, koplampframe in 't zwart, voorste nummerplaat rechts op de bumper, ...

Die zie ik daar bijna elke dag staan.

Clairetje MCCabrio
MINI Driver

Berichtdoor Clairetje MCCabrio » Zo Aug 12, 2007 16:31

Ons Nielske gespot deze namiddag op de hasseltsesteenweg in tongeren :D
IKzag zo een blauwe mini afkome ^^ik dacht zo dat kon niels wel eens zijn , :P
En idd ^^hij flashte op mij ^^
Mooie mini Niels :D
Tot de volgende eh :)
Groetjes Claire

Stephke
MINI Fan

Berichtdoor Stephke » Zo Aug 12, 2007 20:08

hey claire, dat was niels niet, dat waren wij, stephke en gerry (cooperboy). Wij wonen in wellen, maar ik(steph) ben afkomstig van lauw, dus ik ga geregeld nog naar tongeren :-)
Ik zei nog tegen gerry ik denk dat dat claire is.
groetjes

Clairetje MCCabrio
MINI Driver

Berichtdoor Clairetje MCCabrio » Zo Aug 12, 2007 20:33

Stephke schreef:hey claire, dat was niels niet, dat waren wij, stephke en gerry (cooperboy). Wij wonen in wellen, maar ik(steph) ben afkomstig van lauw, dus ik ga geregeld nog naar tongeren :-)
Ik zei nog tegen gerry ik denk dat dat claire is.
groetjes

AH héhé sorry hoor , niet tegoei gekeke :p ik ha dni gezien wie er achter het stuur zat anders was het mij wel opgevallen maar julllie hebben net dezelfde mini als niels :D
Fijn jullie tege te komen , en goed dat er nog minifreaks uit de buurt zijn :D
Groetjes xxx

Stephke
MINI Fan

Berichtdoor Stephke » Zo Aug 12, 2007 21:08

is ni erg, we hebben elkaar ook nog niet gezien op een meeting ofzo hé, onze is hyperblue, ik denk da niels een andere kleur heeft en dan hebben we nog onze engelse vlag op het dak hé. Ik denk dat dat de enige verschillen zijn. Onze was origineel een checkmate maar hebben er een speciale van gemaakt. maar het kentekentje 'checkmate' hangt er nog op :-)

Terug naar “General MINI Talk”