smetje schreef:ah was je ook toevallig in veere?

varavital schreef:kleinen_joris schreef:Deze avond een paar MINIACS gespot bij ROMEIN in Aalst
En kleinen_joris ook gespot bij Romein vanavond. Direct naar ons toegekomen om kennis te maken, zo moet dat![]()
Fijne kennismaking, we hopen je ook eens op een meeting te zien
Wally schreef:kleinen_joris schreef:Deze avond een paar MINIACS gespot bij ROMEIN in Aalst
Rond hoe laat was je daar ? Ikzelf ben aangekomen om 16.50u en vertrokken omstreeks 18.45u .....
Heb wel wat mensen gesproken daar, maar niemand die het forum kende .... maar nu wel dus
Wally schreef:kleinen_joris schreef:gvd da waarde gij
Voor de grote ingang geparkeerd met een groene MK1 naast u.
Waarde gij dan die kerel waarmee ik heb gepraat over de banden-breedte en de
favoriete Prins Charles-Mini, of was je die jongere persoon die bij die kerel liep
kleinen_joris schreef:Zijde gij degene die bij Philippe op school heeft gezeten ( iets van ing gedaan en iets met autoverf-dinges te maken heeft ) ??
Ofwel ben ik volledig verkeerd
Wally schreef:kleinen_joris schreef:Zijde gij degene die bij Philippe op school heeft gezeten ( iets van ing gedaan en iets met autoverf-dinges te maken heeft ) ??
Ofwel ben ik volledig verkeerd
![]()
![]()
Neeje, heb niks met ING te maken en van autoverf heb ik zeker geen verstand.
Wel met meedere Phillippen op school gezeten, maar wss niet diegene die gij bedoeld ...
'k Was nochthans goed te herkennen hoor ... langharig paparazzi-ventje ... flits-flits
Terug naar “General MINI Talk”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast