Xefke schreef:Gespot op de parking van de veiling in St Katelijne Waver (al meerdere keren) de BRG Cooper van Dj Ulyss
Die velgen zijn irl zeer mooi zenne![]()
jaaaaaaaa eindelijk gespot

minibandit schreef:schumi schreef:Deze namiddag een ferm machine gespot op de E19 richting Breda .... het was Pepi![]()
Greetz
en hoe was z'n tempo...![]()
die zal ondertussen toch al over de 2000km zitten zeker...zodat dien turbo eens echt kan werken![]()
minibandit schreef:deze middag een madamske met een rode Dooper met volledige JCW kit !!
aan de parking aan de kerk van Kontich city...![]()
ja Stafke...tzag er lekker uit![]()
al blijf ik met een raar gevoel zitten als ik dien achterbumper zie![]()
![]()
![]()
voorbumper en skirts daarentegen
schumi schreef:minibandit schreef:schumi schreef:Deze namiddag een ferm machine gespot op de E19 richting Breda .... het was Pepi![]()
Greetz
en hoe was z'n tempo...![]()
die zal ondertussen toch al over de 2000km zitten zeker...zodat dien turbo eens echt kan werken![]()
Hij reed op het derde vakmaar er was wel veel verkeer op de weg, zoals gewoonlijk
![]()
Greetz
minibandit schreef:cooper schreef:Mét Miniacs sticker, dan is de kans wel vrij groot denk ik.![]()
alhoewel...![]()
ben al deftig aan het nadenken geweest...en kan me niet direct een zwartje met geblokt dak voor de geest halen
HELP !!
Danyboy schreef:minibandit schreef:cooper schreef:Mét Miniacs sticker, dan is de kans wel vrij groot denk ik.![]()
alhoewel...![]()
ben al deftig aan het nadenken geweest...en kan me niet direct een zwartje met geblokt dak voor de geest halen
HELP !!
Ik ook niet minibandit, of zou het de vroegere mini black en croom kunnen zijn, weet niet meer of die een geblokt dak had.
minibandit schreef:Wally schreef:Nog een beter fotooke gevonden in mijn archief ...
Was het deze .... ?
was wel een mooi zwartje![]()
![]()
eigenlijk zou je moeten afspreken met de leden dat als ze hun Mini verkopen,
hij volledig moet ontdaan zijn van Miniacs stickerkes
10. Bij vrijwillig vertrek of uitsluiting uit de club, dient men de clubsticker(s) te verwijderen en de
lidkaart terug te geven.
Terug naar “General MINI Talk”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast