Mini gespot
- kleinen_joris
- MINI-aholic
- kleinen_joris
- MINI-aholic
Wally schreef:En mij hebde nie gezien ofwa .....Ikke rij ook alle dagen rond dat uur in die richting ...
Ik was wel in de andere richting aan het rijden na een nachtje werken

U heb ik dacht ik ook eens gespot voor het ASZ, gij ging richting E40 of Ninove

Maar ik vergeet dat hier meestal toch te posten

- MY Dweiltje
- MINI Master
Wally schreef:Gespot : leuke (oudere) BMW-cabrio op een parking aan een PC-winkel te Mariakerke ...
Even later dan ook de eigenaar gespot zoals gepland en tot een transactie van Miniacs-eigendom overgegaan ...
Hehe, da's toevallig
Ik heb een mooie oranje Cooper Cabrio gespot op een parking aan een pc-winkel in Mariakerke

( ze hebben er die dag nog tegen de bmw gereden ook op die parking )

Stafke schreef:Wally schreef:Gespot : leuke (oudere) BMW-cabrio op een parking aan een PC-winkel te Mariakerke ...
Even later dan ook de eigenaar gespot zoals gepland en tot een transactie van Miniacs-eigendom overgegaan ...
Hehe, da's toevallig
Ik heb een mooie oranje Cooper Cabrio gespot op een parking aan een pc-winkel in Mariakerke![]()
( ze hebben er die dag nog tegen de bmw gereden ook op die parking )![]()
Zouden jullie 2 ni beter overal naartoe gaan met de fiets? Want jullie hebben de laatste weken toch niet echt veel geluk met de auto's hé

Stafke schreef:Ah ja, heb de videobeelden en nrplaat van degene die er is tegen gereden ( vluchtmisdrijf ) dus t'komt wel goed zeker ?
Ben nogthans voorzichtig geweest als ik van de parking vertrok .....

Nee, dees is echt nie plezant natuurlijk, maar gebeurd oh zo vaak ....

Hopelijk halen de video-beelden iets uit. Destijds zelfde voorgehad in ondergrondse parking, maar tevergeefs ....
Wally schreef:Stafke schreef:Ah ja, heb de videobeelden en nrplaat van degene die er is tegen gereden ( vluchtmisdrijf ) dus t'komt wel goed zeker ?
Ben nogthans voorzichtig geweest als ik van de parking vertrok .....![]()
Nee, dees is echt nie plezant natuurlijk, maar gebeurd oh zo vaak ....![]()
Hopelijk halen de video-beelden iets uit. Destijds zelfde voorgehad in ondergrondse parking, maar tevergeefs ....
Had je toen een nrplaat ?
Want de politie is reeds bij de persoon geweest en alles zal geregeld worden.
( was nogal nen redelijke boenk en grote bluts )
Stafke schreef:Wally schreef:Stafke schreef:Ah ja, heb de videobeelden en nrplaat van degene die er is tegen gereden ( vluchtmisdrijf ) dus t'komt wel goed zeker ?
Ben nogthans voorzichtig geweest als ik van de parking vertrok .....![]()
Nee, dees is echt nie plezant natuurlijk, maar gebeurd oh zo vaak ....![]()
Had je toen een nrplaat ?
Want de politie is reeds bij de persoon geweest en alles zal geregeld worden.
( was nogal nen redelijke boenk en grote bluts )
ajajai!
miserie miserie miserie
Terug naar “General MINI Talk”