Racing Green goes new MINI ?
- Racing Green
- MINI Master
Die van Ronald had ik aangepast ..
Das nen webshots he. Die ziet ge alleen omdat die in uwen cache zit.
Had de foto gedownload en geupload naar mijn M2 account.
En dus van daaruit gelinkt...
Awel Racing wat denkt ge... nick verandering naar Racing Pink ??? LOL

Das nen webshots he. Die ziet ge alleen omdat die in uwen cache zit.
Had de foto gedownload en geupload naar mijn M2 account.
En dus van daaruit gelinkt...
Awel Racing wat denkt ge... nick verandering naar Racing Pink ??? LOL

My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
- Racing Green
- MINI Master
Holy crap, 170 PK ? Is dat niet pas vanaf die met de nieuwe koplampen ?
In de adv. staat 120 kw (163 pk) en op de nr.plaat staat ook 163, ik neem dus aan dat hij 163 pk heeft 'k ga direct eens informeren.
Hij is nu 11 maanden oud.
BIV <12 maanden 163 pk: 1239 eur 170 pk: 2478 eur
12-24 maanden 163 pk: 1115 eur 170 pk: 2230 eur
Doe mij maar 163 pk aub
allee ja om mee te beginnen.
Die roze striping waar kan ik die bestellen, aja en ook ineens roze folie voor op de ramen.
Waarschijnlijk ga'k nog een paar attakskes krijgen als ik de kosten ga optellen. Normaal gezien is het voor volgend weekend. Normaal gezien..
En had ik van de week nog tegen Morty gezegd da'k zeker nooit een S zou kopen wegens te hoge kosten..
Een tijd met de S rijden om dan weg te doen voor een Cooper, da's het plan, maar ja tegen da'k begin te modden en hem gewend ben wil'k die toch niet meer wegdoen ik ken datte. Voor de kleur ben'k intussen ook al gevallen.
In de adv. staat 120 kw (163 pk) en op de nr.plaat staat ook 163, ik neem dus aan dat hij 163 pk heeft 'k ga direct eens informeren.
Hij is nu 11 maanden oud.
BIV <12 maanden 163 pk: 1239 eur 170 pk: 2478 eur
12-24 maanden 163 pk: 1115 eur 170 pk: 2230 eur
Doe mij maar 163 pk aub

Die roze striping waar kan ik die bestellen, aja en ook ineens roze folie voor op de ramen.
Waarschijnlijk ga'k nog een paar attakskes krijgen als ik de kosten ga optellen. Normaal gezien is het voor volgend weekend. Normaal gezien..
En had ik van de week nog tegen Morty gezegd da'k zeker nooit een S zou kopen wegens te hoge kosten..
Een tijd met de S rijden om dan weg te doen voor een Cooper, da's het plan, maar ja tegen da'k begin te modden en hem gewend ben wil'k die toch niet meer wegdoen ik ken datte. Voor de kleur ben'k intussen ook al gevallen.
- Racing Green
- MINI Master
Hij heeft idd. 163 pk. (ge deed mij wel zweten zenne NewBe Mini).
Vandaag zou de MINI uitgeschreven worden in Duitsland. Vannacht kwam ik erachter dat ik ofwel met de Duitse nummerplaten naar de controle moet gaan, ofwel met garageplaten. Dat laatste zou me natuurlijk weer geld gaan kosten (uurloon garagist & de fun missen van zelf te gaan). Uitschrijven op de valreep uitgesteld, dat mag ik achteraf zelf doen vanuit Belgi
Vandaag zou de MINI uitgeschreven worden in Duitsland. Vannacht kwam ik erachter dat ik ofwel met de Duitse nummerplaten naar de controle moet gaan, ofwel met garageplaten. Dat laatste zou me natuurlijk weer geld gaan kosten (uurloon garagist & de fun missen van zelf te gaan). Uitschrijven op de valreep uitgesteld, dat mag ik achteraf zelf doen vanuit Belgi
- Racing Green
- MINI Master
Terug naar “General MINI Talk”