Mini gespot
- Racing Green
- MINI Master
Zilveren cooper cabrio met meegespoten wielkappen en vier verstralers/mistlichten/whatever vanvoor erop. Gekocht bij Eric de Schepper in St.-Niklaas, stond gisteren aan Metropolis. Ik stond er ook op mijn priv?-plaatsje tussen twee palen, waar je met een classic mini 5 cm. langs elke kant over hebt, wat wil zeggen dat die plek altijd vrij is 

Number 19 schreef:Ik moet zeggen dat ik de Gentse Mini2'ers niet veel tegenkom! Smetje gezien en nu vandaag de groene S van Car Company De Roose (TDR). Mooi bakske en t geluid was een mooi gebrul! Origineel?
Volledige JCW uitlaat dat eronder zit...
En zal mijn broer geweest zijn, was vandaag niet thuis...Dus mijn excuses moest hij nie hebben teruggezwaaid h?

- Racing Green
- MINI Master
- Racing Green
- MINI Master
- Racing Green
- MINI Master
- Racing Green
- MINI Master
Kom net ook terug van paar daagjes zee en er rijden er inderdaad heel veel rond...Heb 'n paar heel mooie cabrio's gezien, maar zwaaien doen ze niet!
En Sminnen, 'k heb die DS MCS met Aerokit ook gezien, 't was een vrouw, stond achter haar die dag aan de lichten, ze heeft haar wel rechts mogen zetten voor mij
En Sminnen, 'k heb die DS MCS met Aerokit ook gezien, 't was een vrouw, stond achter haar die dag aan de lichten, ze heeft haar wel rechts mogen zetten voor mij

Terug naar “General MINI Talk”