Mini gespot

Voor nieuws, weetjes, ideetjes - kortweg MINI in het algemeen...
Saint'04
MINI-aholic

Berichtdoor Saint'04 » Ma Sep 05, 2005 23:04

Vandaag een donker grijze Cooper gezien in Hasselt centrum voor het stadhuis. Ik stak heel vriendelijk mijn hand op en die mensen waar heel blij en verwonderd tegelijk dat ik dat deed. Alle drie in de wagen zwaaide heel heel enthousiast terug. Die hadden duidelijk een Mini gevoel :cheesy:
Het was ??n van de nieuwe modelen met de stripping over de hele motorkap (zo helemaal rond dat bultje in de motorkap) Ik vond het persoonlijk niet zo mooi maar das goesting.
Trouwens zijn die nieuwe modellen ook in dark silver te krijgen? dacht dat enkel voor de cooper s was?

zoot
MINI-aholic

Berichtdoor zoot » Di Sep 06, 2005 9:02

Saint'04 schreef:Vandaag een donker grijze Cooper gezien in Hasselt centrum voor het stadhuis. Ik stak heel vriendelijk mijn hand op en die mensen waar heel blij en verwonderd tegelijk dat ik dat deed. Alle drie in de wagen zwaaide heel heel enthousiast terug. Die hadden duidelijk een Mini gevoel :cheesy:
Het was ??n van de nieuwe modelen met de stripping over de hele motorkap (zo helemaal rond dat bultje in de motorkap) Ik vond het persoonlijk niet zo mooi maar das goesting.
Trouwens zijn die nieuwe modellen ook in dark silver te krijgen? dacht dat enkel voor de cooper s was?

Saint, kom regelmatig in Genk met de mini.... wat voor eentje heb je? kan ik eens uitkijken of ik je ergens tegenkom..... 8)

mitChill
MINI2 - Newbie

Berichtdoor mitChill » Di Sep 06, 2005 11:00

Saint'04 schreef:Vandaag een donker grijze Cooper gezien in Hasselt centrum voor het stadhuis. Ik stak heel vriendelijk mijn hand op en die mensen waar heel blij en verwonderd tegelijk dat ik dat deed. Alle drie in de wagen zwaaide heel heel enthousiast terug. Die hadden duidelijk een Mini gevoel :cheesy:

Er is toch een nieuwe kleur grijs bijgekomen die fel op dat dark grey lijkt (naam ontglipt me even). Zal wss die kleur geweest zijn!

En ja, was je zaterdag aan garage P. Beckers (BMW&MINI) in Genk tggekomen op weg naar mijn vriendin, je kwam wss terug van Coastride?!

DCBruno
MINI Fan

Berichtdoor DCBruno » Di Sep 06, 2005 16:39

Number 19 schreef:DCBruno gespot op de Hundelgemse steenweg! Big Brother is watching you! :cheesy:

hmm, zouden het de spiegels geweest zijn :D

smetje
MINI-aholic

Berichtdoor smetje » Di Sep 06, 2005 18:07

ah den bruno, al terug uit de states.
horen of zien u ver nie meer, te druk met werken of met het vrouwke :D

DCBruno
MINI Fan

Berichtdoor DCBruno » Wo Sep 07, 2005 12:11

ja de states, gans europa rond, 't zijn drukke tijden...
en mijne Mini staat er vuil bij :?
overlaatst nr Cooperke gaan kijken op de Carrefour, tussen de andere opgezette auto's, mr voor de rest niet veel ge-Mini-d.
behalve de MTH upgrade, very sweet :cheesy:
we zien elkaar wel, mss bij Noppe

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Wo Sep 07, 2005 13:13

Eeeeindelijk iemand terug gewuifd, pepper white mcs 8)

patske
MINI Fan

Berichtdoor patske » Zo Sep 11, 2005 12:33

gistern tijdens appelpop in Tiel (nl) 2 oerlelijke mini's gespot :shock: ze waren met stickers in allerlei vormen en kleuren beplakt, op sommige plaatsen zaten er blazen en plooitjes. en je kon soms ook nog de oorspronkelijke kleur zien, wa trouwens rood was. Ze maakten reklame voor den ??n of andere creative... creatief waren ze wel, maar qua afwerking en looks trok het op niks. ik vond ze zo afschuwelijk lelijk dat ik er geen foto van genomen heb (waar ik nu trouwens spijt van heb, want dan kon ik da hier mooi plaatsen, maar ja...)

patske
MINI Fan

Berichtdoor patske » Zo Sep 11, 2005 12:34

deze morgen op de r4 in de buurt van melle de red bull mini gespot

Racing Green
MINI Master

Berichtdoor Racing Green » Zo Sep 11, 2005 16:03

Zal de man van Melle geweest zijn..die van de Koekoekstraat :mrgreen:

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Ma Sep 12, 2005 0:16

"Beste mensen, 't Is niet voor mij maar voor de eenzame minirijders", aldus de man van Melle!

Net terug uit Londen en daar degoutant veel Mini's gespot (vooral stilstaand in de lange files), echt teveel om op te noemen. Vooral de MC en MC cabrio is daar populair en in mindere mate de MCS.
Geen enkele OneD gezien, en de naft is daar nochtans nog een pak duurder dan bij ons. Maar dat komt ook omdat wij Belgen de grootste dieselrijders van Europa zijn.

Groensels,

Jan

wazowski
Site Admin

Berichtdoor wazowski » Ma Sep 12, 2005 7:03

grand_cru schreef:"Geen enkele OneD gezien, en de naft is daar nochtans nog een pak duurder dan bij ons. Maar dat komt ook omdat wij Belgen de grootste dieselrijders van Europa zijn.

diesel is duurder dan naft in de UK...
Afbeelding
vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?

Cooperke
MINI Master

Berichtdoor Cooperke » Ma Sep 12, 2005 7:37

de mini cooper gezien van de roller parade met hun zwaailichten erop die is sjiek

Saint'04
MINI-aholic

Berichtdoor Saint'04 » Ma Sep 12, 2005 19:14

Yep Cooperke die heb ik ook al eens gezien maar toch zeker al een dikke maand geleden in Hasselt!
Ik vond hem toen ook wel vrij mooi, maar vooral grappig met die zwaailichten!

zoot
MINI-aholic

Berichtdoor zoot » Ma Sep 19, 2005 11:35

en ze hebben me weer niet gezien dit weekend...... :D

Racing Green
MINI Master

Berichtdoor Racing Green » Di Sep 20, 2005 19:24

Jookske, die daarjuist om 18u30 de oprit van de snelweg opdraaide in Brasschaat. Je had geen oog voor mij want ik was met de fiets :cry:

Blade
MINI Master

Berichtdoor Blade » Di Sep 20, 2005 19:27

5 auto's hebben en met de fiets rijden tsssss . . .

Racing Green
MINI Master

Berichtdoor Racing Green » Di Sep 20, 2005 19:38

'k Heb een paar weken geleden m'n 2 groene coopers verkocht Blade 8) dus nu geen enkele BRG meer in de garage. Gaan mountainbiken is nogal moeilijk met de auto 'k krijg dan altijd van die boze blikken op die autovrije bosweggetjes.

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Di Sep 20, 2005 21:56

Nen tip voor de designers: een echte Mini 4 x 4 om mee te gaan crossen. Waarom niet?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

snans
MINI Master

Berichtdoor snans » Zo Sep 25, 2005 9:42

morty gespot, zaterdag in deurne !

alive and kickin' :cheesy:

Terug naar “General MINI Talk”