Mini gespot

Voor nieuws, weetjes, ideetjes - kortweg MINI in het algemeen...
minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Wo Dec 28, 2005 21:16

Evi schreef:Ik kom er wel wat tegen, maar aan de (niet bestaande :evil: ) reactie te zien niet veel echte freaks.

je hoeft toch geen "echte" freak te zijn om ff terug te dimmen of je pootje op te steken :shock:

gewoon een beetje MINI-sociaal-gevoel hebben is voldoende :P
nee, ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand zomaar een MINI koopt om een doordeweeks transportmiddel in huis te hebben :wink:

je koopt hem(haar) toch met een speciaal gevoel...

OK er zijn er die hem (of haar) aanschaffen omdat ze weten dat hij(zij) in het oog springt en dat ze daar handig gebruik van kunnen maken dmv reclame op de MINIdeurtjes of ruiten ed
dat chaufeurs van zulke "firmawagens" niet reageren, tjah dat kan ik nog enigzins begrijpen :D

het samenhorende gevoel is toch niet zoals in the old days :oops: 8)

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Wo Dec 28, 2005 21:40

Ik reed tot onlangs zo'n 60.000 professionele km. per jaar (nee, niet met de Mini) en ik kan je verzekeren dat >75% van de Mini drivers die ik tegenkom aan het volgende profiel voldoen:
- Blonde, goedverdienende madam tss. 25 en 40 jaar.
- Werkend voor een uitzendbureau, horeca, tupperware of andere verkoop.
- In een geleasede OneD.
- Hoe schreeuweriger, hoe liever.
- Meer ge?nteresseerd in haar zonnebril en zonnebank dan ... .
- Sjiekend, smoorend en GSM'end zonder hands-free.
- Zonder aandacht voor andere weggebruikers, het verkeer en zeker niet op de hoogte van de wegcode.

Klinkt misschien clich?, maar je moet maar eens met mij meerijden: de uitzonderingen bevestigen nog steeds de regel :roll:

Groetsels van uw observator,

Jan

conrad
duke of Limburg

Berichtdoor conrad » Wo Dec 28, 2005 22:02

grand_cru schreef:Ik reed tot onlangs zo'n 60.000 professionele km. per jaar (nee, niet met de Mini) en ik kan je verzekeren dat >75% van de Mini drivers die ik tegenkom aan het volgende profiel voldoen:
- Blonde, goedverdienende madam tss. 25 en 40 jaar.
- Werkend voor een uitzendbureau, horeca, tupperware of andere verkoop.
- In een geleasede OneD.
- Hoe schreeuweriger, hoe liever.
- Meer ge?nteresseerd in haar zonnebril en zonnebank dan ... .
- Sjiekend, smoorend en GSM'end zonder hands-free.
- Zonder aandacht voor andere weggebruikers, het verkeer en zeker niet op de hoogte van de wegcode.

Klinkt misschien clich?, maar je moet maar eens met mij meerijden: de uitzonderingen bevestigen nog steeds de regel :roll:

Groetsels van uw observator,

Jan
Wilt ge daarmee zeggen dat nen MINI nen vrouwenauto is ? Of wat ? Awel merci h? !

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Wo Dec 28, 2005 22:06

conrad schreef: Wilt ge daarmee zeggen dat nen MINI nen vrouwenauto is ? Of wat ? Awel merci h? !

't Doet misschien pijn aan de ogen, is slecht voor het testosteron gehalte, maar kijk toch eens goed in het rond :!: 8)

conrad
duke of Limburg

Berichtdoor conrad » Wo Dec 28, 2005 22:15

Grand cru schreef :

't Doet misschien pijn aan de ogen, is slecht voor het testosteron gehalte, maar kijk toch eens goed in het rond :!: 8)

Als ge naar het geslach kijk van de gebruikers van dit forum zie ik toch meer mannelijke namen dan vrouwennamen hoor ; of ben ik verkeerd misschien ?

ppp356
MINI Regular

Berichtdoor ppp356 » Wo Dec 28, 2005 22:38

Dat zijn die 25% die hier zitten

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Wo Dec 28, 2005 22:42

ppp356 schreef:Dat zijn die 25% die hier zitten

LOL ppp356

Klopt volledig, want die 75% vrouwen vlammen enkel rond en interesseren zich verder geen r**t in Mini fora.
En dat is dan nog een vaststelling en mijn "statement" heeft verder niets te maken met discriminatie of minachting van de vrouw, juffrouw of dame.

ppp356
MINI Regular

Berichtdoor ppp356 » Do Dec 29, 2005 8:46

Ik woon in Schoten, en heb nu 1 maand de mini, het krioelt hier van de Mini's, maar het groeten, heb ik al na 4 dagen opgegeven.
Ze kijken naar mij, of ik de een of andere achterlijke l*l ben :roll: :evil:

frank
MINI Fan

Berichtdoor frank » Do Dec 29, 2005 11:59

Jongens, jongens!!
Kijk volgens sommige rijden in alle BMW's ook alleen maar "bruine" mannen rond, wat er nu van aan is of nie, niets van aantrekken!!!
M'n vriendin vond ook dat een MINI een vrouwenautootje was of eentje voor den ??n of andere kapper, je weet wel! Moet opletten dat ik hier op geen lange tenen trap, nie de bedoeling! :?
Laat ons zeggen als er een mooi madamke wil met rijden is het toch beter dan dat er iedere "wildeboerendochter" er mee op de baan komt want die heb ik toch nog nie gezien, 100kg en meer...??? :shock:
Ivm met dat dimmen, wel je zal zien als het iemand is die met eentje op de baan is, die laat ons zeggen geen gewoontje is(velgen, verlaagd,...)
die jongens wel sneller terug knipperen! :D :grin:

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Do Dec 29, 2005 12:25

frank schreef:Ivm met dat dimmen, wel je zal zien als het iemand is die met eentje op de baan is, die laat ons zeggen geen gewoontje is(velgen, verlaagd,...)
die jongens wel sneller terug knipperen! :D :grin:

vroeger (classic mini oa) was standaard uitvoering genoeg om "the feeling" te hebben en te groeten :shock: :P
nu moet da dus speciaal zijn... pfffffffffffft jammer
de mijne is "NOG" standaard :wink: en di zijn dimmer'ke werkt ook zene 8)

frank
MINI Fan

Berichtdoor frank » Do Dec 29, 2005 13:39

Neen neen, ik wist da het van da ging zijn, standaard is voor mij zeker ok!!!! :P :twisted: :wink:

conrad
duke of Limburg

Berichtdoor conrad » Do Dec 29, 2005 13:53

Als we maar een beetje kunnen steuken h????? !

Vandaag nen electricblue met wit dak - jong koppeltje zat erin - gezien - geen reactie teruggekregen. So what !!!

Als we maar gezond zijn h

Lucky & Caro
MINI-aholic

Berichtdoor Lucky & Caro » Do Dec 29, 2005 17:12

Ja hier in onze streek kijken ze ook maar raar of zelf helemaal niet als ge ze groet. Ofwel groeten ze terug uit ne reflex :grin: En vinden ze het achteraf mss toch nog leuk van dat te doen :D

Evi
MINI-aholic

Berichtdoor Evi » Do Dec 29, 2005 17:43

grand_cru schreef:

LOL ppp356

Klopt volledig, want die 75% vrouwen vlammen enkel rond en interesseren zich verder geen r**t in Mini fora.
En dat is dan nog een vaststelling en mijn "statement" heeft verder niets te maken met discriminatie of minachting van de vrouw, juffrouw of dame.

Eum... Dan zal ik mezelf maar beschouwen als de uitzondering die de regel bevestigt zeker?

zoot
MINI-aholic

Berichtdoor zoot » Do Dec 29, 2005 18:34

Ook onze mini was oorspronkelijk bedoeld voor mijn vrouw..... tot we hem gingen halen bij de dealer, en mijn vrouw zei.... "rij jij er maar mee naar huis"...... dat had ze nooit mogen doen..... :grin:

conrad
duke of Limburg

Berichtdoor conrad » Do Dec 29, 2005 18:52

zoot schreef:Ook onze mini was oorspronkelijk bedoeld voor mijn vrouw..... tot we hem gingen halen bij de dealer, en mijn vrouw zei.... "rij jij er maar mee naar huis"...... dat had ze nooit mogen doen..... :grin:
Bij mij was het eerder andersom. Toen ik tegen onze vrienden zij dat ik een MINI ging kopen zij iedereen ' toch voor uw vrouw zeker' - en ik zij resoluut Neen. Nu grijpt mijn vrouw elke kans om hem te gebruiken. Vroeger toen ik mijnen Golf had , heeft ze die zelden gebruikt. Maar nu :cry: . Amai zene !

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Do Dec 29, 2005 22:14

Evi schreef:
grand_cru schreef:

LOL ppp356

Eum... Dan zal ik mezelf maar beschouwen als de uitzondering die de regel bevestigt zeker?

Zoals ik al eerder zei Evi: is een algemene waarneming dus a.u.b. niet persoonlijk te nemen door de dames of heren op het forum :wink:

frank
MINI Fan

Berichtdoor frank » Vr Dec 30, 2005 10:20

Wel wel, bij ons wordt er ook bijna "gevochten" om met de MINI te rijden maar opgelet nu, ik laat hem nie graag vui worden met zo'n s...weer!!
Zijn er nog zo? Of is da wat te veel van het goeie??? :?: :o :grin: :D

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Vr Dec 30, 2005 11:08

same here :P
zeker met ne zwarte :shock: ni normaal na ??n ritje bij dit weer :cry:

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Vr Dec 30, 2005 11:13

Ik ga de mijne af en toe is afspuiten maar voor de rest hoop ik dat niemand mij tegenkomt ze zouden hem niet herkennen.
ik weet dat het niet schoon is ten opzichte van de auto maar ik heb geen zin om bij zo'n koud wer een uur of 5 te staan kuisen om dan een uur of 2 later terug ne vuile auto te hebben.Trouwens zolang het vriest s'nachts of overdag is het niet aan te raden om een auto te wassen behalve als je hem in de garage kunt zetten.

Groetjes Wim

Terug naar “General MINI Talk”