Het is zover ... naar de keuring (eindelijk ok)
ja morty zoals ik daarstraks heb gezegt....echt schandalig dat ze daarover zoveel zever maken... en dan nog zoveel geld kost!!!
tzen echt paljeskes die van kontich...toen ik der vroeger met men golf kwam deden die al belachelijk...mja kzen eens benieuwd hoe ze gaan reageren als ik der met men mini binne 1 jaar voor den 1 ste keer ga staan...mss dak beter ni in kontich ga als die nog altij even belachelijk zijn als vroeger....belgie is echt een land met veel te veel wetten ivm autokeuring...gaat er echt over de laatste tijd.... 

Inderdaad! Autokeuring in Kontich mijden als je kan! Bij mijn vorige wagen deden ze ook ENORM lastig (was volledig uitgevlakt inclusief klinken). Het is daar zo erg zelfs dat ik mijn vorige wagen verlapt heb en aan de MINI niks maar dan ook niks meer wijzig!
Wat mss wel helpt is iemand van de garage laten gaan, hoewel die tijd inmiddels misschien ook al voorbij is... met die speciale tuning keuring en alles
En als het echt niet lukt -> nieuwe keuring in Heist-op-den-berg, ze staan daar bekend om relatief tuning minded te zijn.

Wat mss wel helpt is iemand van de garage laten gaan, hoewel die tijd inmiddels misschien ook al voorbij is... met die speciale tuning keuring en alles

pas op langs enen kant vind ik dat niet slecht he .. dat ze nu de wet toepassen en dat je nu papieren krijgt die in orde zijn.
Jammer alleen dat een TUV keuring nietig is hier en dat ze je nog straffen na dat ze zeggen dat de remprestatie bangelijk goed was.
Jammer alleen dat een TUV keuring nietig is hier en dat ze je nog straffen na dat ze zeggen dat de remprestatie bangelijk goed was.
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
new mini schreef:Sleefje schreef:eh...![]()
ja sorry heb kunstmatige intelligentie en nu heeft de tandarts ook nog mijn verstandskiezen eruit getrokken...dus nu helemaal nihil![]()
Oepsdat is niet fijn.
Je verstand komt nog wel terug
euhm verstandskiezen zijn g??n melktandjes, dus worden toch niet automatisch vervangen...

minibandit schreef:new mini schreef:Sleefje schreef:eh...![]()
ja sorry heb kunstmatige intelligentie en nu heeft de tandarts ook nog mijn verstandskiezen eruit getrokken...dus nu helemaal nihil![]()
Oepsdat is niet fijn.
Je verstand komt nog wel terug
euhm verstandskiezen zijn g??n melktandjes, dus worden toch niet automatisch vervangen...
Nee maar goed ook

Allez, eind goed al goed. Maar dan moet je verder met de gewone remmen Morty, vind je dat niet spijtig?
Je was natuurlijk beetje een proefkonijn, maar we weten nu ook dat voor bijna elke modificatie een CE of GOCA attest nodig is. Op zich geen slechte zaak (zie maar eens wat voor verbouwde vliegmasjienen er rondrijden), maar je moet het weten natuurlijk
Proficiat met het jaar gerustheid
Je was natuurlijk beetje een proefkonijn, maar we weten nu ook dat voor bijna elke modificatie een CE of GOCA attest nodig is. Op zich geen slechte zaak (zie maar eens wat voor verbouwde vliegmasjienen er rondrijden), maar je moet het weten natuurlijk

Proficiat met het jaar gerustheid

Terug naar “General MINI Talk”