Mini gespot
- Racing Green
- MINI Master
tdr schreef:Number 19, eergisteren zag ik je rijden aan Kouter richting Brabantdam, ikke gazze geven om achter u te komen en eens goeiedag te zeggen maar stond dan in file (door stomme tram) 1 wagen achter u, en ge hebt dan maar file langs links voorbijgestoken en doorgereden...ik schonekes gewacht
Da's de ??n na de andere overtreding dat je doet h? nr.19, regelkes zijn ni aan u besteed zekers

ja brain dan doet ge dat maar!
mijn mini de dinsdag bijna op elkaar geweest in genk stom trut met een meugeot vlieg voor mij in en smijt daar alles toe aan het rode licht zote trut, ik gezichten aan het trekken en al in de auto maja die zied dat nie ik had zin om uit te stappen ma tog maar niet gedaan!
kga zo sticker op men auto hangen , " you touch my care , i touch you"
bestaan echt zoten mensen op de werld!
greats mini girl!
mijn mini de dinsdag bijna op elkaar geweest in genk stom trut met een meugeot vlieg voor mij in en smijt daar alles toe aan het rode licht zote trut, ik gezichten aan het trekken en al in de auto maja die zied dat nie ik had zin om uit te stappen ma tog maar niet gedaan!
greats mini girl!
daphny schreef:ja brain dan doet ge dat maar!
greats mini girl!
ja hier kan ik ook niet meer volgen, ik zou zeggen, typt het
nog een keer, maaaaaaaaaaar deze keer op het gemakske

ik zal wel flaschen met de lichten als ik u tegen kom, amai gevaarlijke vrouw

Terug naar “General MINI Talk”