nieuwe mini Coopers gezocht voor trouwfeest
nieuwe mini Coopers gezocht voor trouwfeest
Hallo,
Op 12/08/06 trouwen vrienden van mij en zij zijn nog op zoek naar een 2-tal mini's om naar de Kerk te rijden en daarna naar de feestzaal.
Zijn er mensen op dit forum die eventueel bereid zijn hun auto op die dag ons toe te vertrouwen ? (geen chauffeur nodig)
(dit vanzelfssprekend niet gratis)
De mis gaat door in Bachte en het avondfeest in Hooglede. Contact kan met me opgenomen worden via een priv?bericht op dit forum (dan verder via telefoon of mail)
Alvast heel erg bedankt !
Homer
Op 12/08/06 trouwen vrienden van mij en zij zijn nog op zoek naar een 2-tal mini's om naar de Kerk te rijden en daarna naar de feestzaal.
Zijn er mensen op dit forum die eventueel bereid zijn hun auto op die dag ons toe te vertrouwen ? (geen chauffeur nodig)
(dit vanzelfssprekend niet gratis)
De mis gaat door in Bachte en het avondfeest in Hooglede. Contact kan met me opgenomen worden via een priv?bericht op dit forum (dan verder via telefoon of mail)
Alvast heel erg bedankt !
Homer
Ook ik zou nooit of te nimmer mijne Mini aan iemand toevertrouwen. En ik denk dat je op heel dit
forum niemand zal vinden die je z'n Mini zal laten bruiklenen.
Temeer dat dit je eerste post is hier op 't forum, dus komt de vraag komt nog meer van een "onbekende".
Niet dat iedereen hier van slechte wil is, maar eerder met nuchter verstand reageert.
Temeer dat dit je eerste post is hier op 't forum, dus komt de vraag komt nog meer van een "onbekende".
Niet dat iedereen hier van slechte wil is, maar eerder met nuchter verstand reageert.
- minibandit
- MINI Nutter
Wally schreef:Ook ik zou nooit of te nimmer mijne Mini aan iemand toevertrouwen. En ik denk dat je op heel dit
en omdat we ondertussen mekaars "rijstijl" kennen...

nee serieus is toch een steeds wederkerende "rare" vraag vind ik...

mag ik ff je auto lenen...

je krijgt er wel een vergoeding voor hoor...
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
als je zelf ergens "iets vreemds" wil gaan huren betaal je oa een ferme waarborg...
en erg dure verzekering...

als ik er eigenlijk zelf eens goed over nadenk, moet ik wel zeggen dat mijn vraag eerder stom was...
(zou da zelf ook niet doen)
Had mijn bericht geplaatst op aanraden van een verhuurder van mini's. Die zei me het eens op dit forum te proberen, vandaar dat dit hier dan ook mijn eerste post was...
Zijn er mensen onder jullie die weten waar er mini's gehuurd kunnen worden voor huwelijken? (in oost- en West-Vlaanderen)
merci,
Homer

Had mijn bericht geplaatst op aanraden van een verhuurder van mini's. Die zei me het eens op dit forum te proberen, vandaar dat dit hier dan ook mijn eerste post was...
Zijn er mensen onder jullie die weten waar er mini's gehuurd kunnen worden voor huwelijken? (in oost- en West-Vlaanderen)
merci,
Homer
Op het forum van NewMINIclub.nl kan je het ook nog proberen met deze vraag.
Ik weet dat iemand soms zijn MINI wel uitleent.
Ik weet dat iemand soms zijn MINI wel uitleent.
Homer schreef:als ik er eigenlijk zelf eens goed over nadenk, moet ik wel zeggen dat mijn vraag eerder stom was...(zou da zelf ook niet doen)
merci,
Homer
soms zijn er wel dealers die er enkele verhuren, of bij dockx auto verhuur, die hebben er ook
Voyager schreef:BMW-Mini garage Hindrickx in Roeselare heeft enkele mini's in de verhuring.
Misschien kan je daar een informeren.
Zie het hier net staan z?
Dat klopt Voyager, hebben er drie. Zal misschien goedkoper zijn dan andere verhuurders (Avis, Hertz, ...). Dockx in Sint-Denijs Westrem is misschien ook het proberen waard, daar hebben ze alle modellen beschikbaar, vanaf ? 85 voor een One. Weet wel niet in welke toestand ze verkeren

- minibandit
- MINI Nutter
Terug naar “General MINI Talk”