Mini lover zoekt mini's voor trouw op 30 juni, Maasmechelen
Mini lover zoekt mini's voor trouw op 30 juni, Maasmechelen
Hallo,
Ik heb zelf een zwarte mini met witte strepen en ben op zoek naar enkele enthousiaste mini fanaten die mee willen rijden in de stoet tussen 10.30h en 13.30. Achteraf bieden we een hapje en een drankje aan. Ben je van de streek en voel je er iets voor om mee te rijden, laat dan snel iets weten.
Groetjes,
Roos
Ik heb zelf een zwarte mini met witte strepen en ben op zoek naar enkele enthousiaste mini fanaten die mee willen rijden in de stoet tussen 10.30h en 13.30. Achteraf bieden we een hapje en een drankje aan. Ben je van de streek en voel je er iets voor om mee te rijden, laat dan snel iets weten.
Groetjes,
Roos
- !nathalie!
- MINI Master
Helaas .................. ik kan niet naar die vergadering gaan en moet een collega sturen (zonder mijne MINI). Ik was vergeten
dat mijn andere bediende 's morgens niet in kantoor is - dus moet ik er zeker zijn - op het kantoor bedoel ik natuurlijk.
I'm very sorry - ik had u heel graag geholpen maar ja. Het werk gaat nog altijd voor. Had dat nu nen zaterdag geweest - dan was heel wat gemakkelijker natuurlijk.
Sorry.

I'm very sorry - ik had u heel graag geholpen maar ja. Het werk gaat nog altijd voor. Had dat nu nen zaterdag geweest - dan was heel wat gemakkelijker natuurlijk.
Sorry.

Terug naar “General MINI Talk”