ok ik beken, 's' sideskirts, 's' crome tankdop, en 's' zijpinkerkes
deze waren door dealer al besteld voor ik het zelf goed en wel besefte
wat moet je dan doen...
en een 's' motorkap is ook mooi vind ik, diegene die zeggen van niet.., kunnen ook niet graag een mini zien, feit is wel dat je ermee wil rondrijden of niet op een one of cooper..., denk dat er veel willen..., maar niet durven.., en veel durven..., maar dan weer niet willen..
het is een moeilijk punt dat veel stof doet opwaaien,
nu degene die dat willen moeten dat doen, zo simpel is dat, 's' drivers zullen in hun vuistje of zelf hardop lachen, dat moet je erbij nemen...
als iemand 5.000 ? extra moet geven voor een 's' omdat hij absoluut die motorkap wil en dat mooier vind, maar eigenlijk een one of cooper hem beter zou passen, maar niet wil faken, dan moet die persoon dat ook maar doen, maar dan lacht diegene met een cooper en een 's' motorkap ook in z'n vuistje..
koop je een 's' om z'n geheel, omdat de look, budget, aantal km/jaar en motorprestaties aan jou eisen voldoen.., ligt de zaak weer anders..
ik ben ook van mening dat er tussen faken en faken verschil zit..
als je soms ziet.., bv een 1.0 standaard peugo'ke 106 met gti toestanden badges op, tegenover een mini cooper, juiste look, met zalige veljes, sportief karakter met 's' badge op..
ik weet het, het is hetzelfde..., toch is't anders...
mogt ik mijn koop kunnen herdoen zou ik een 's' nemen.., maar nu moet ik zomaar 4.000 ? laten vallen op m'n cooper van twee maand oud + 5.000 ? meerprijs 's', das 9.000 ?, daar doe je andere leuke en mooie dingen mee eh.., mss wel een 's' motorkap
elke Mini is op zich mooi, dus hopelijk blijf dit topic hier even mooi met propere meningsverschillen
grtz
DC