Classic mini gestolen

Voor nieuws, weetjes, ideetjes - kortweg MINI in het algemeen...
Gebruikersavatar
Racing Green
MINI Master
Berichten: 1154
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Antwerpen
Contact:

Classic mini gestolen

Berichtdoor Racing Green » Do Jul 13, 2006 10:41

Neenee niet de mijne. Maar aangezien sommigen onder jullie ook oog hebben voor classics en tuning, zet ik 'em hier ook maar even neer:

Maandag 10 juli tusse half 6 's morges en 9u 's avonds is mijne auto verdwene van de carpoolparking in houthalen ( Belgisch limburg) En ik weet dat via de autostrade u auto snel in het buitenland is dus nu wil ik het ook via hier proberen. Moest iemand een auto als mijne zien, of als men erges de onderdele ervan te koop ziet staan. Laat het alstublieft wete, want ik denk iedereen die een mini heeft,of geld en werk in zijn auto steekt,hem graag zou terug hebben! iedereen die misschien daar voorbij is gekome of iets van tips kan geve gelieve iets te late wete.Want mijne auto ligt me toch wel nauw aan mijn hart. en misschien als iemand nog ergens op ander site's iets wilt zette.tis ne auto die toch nogal snel opvalt. dus gelieve iets te late wete als iemand iets meer weet.
ik ben bereikbaar op 0498611623 of e-mail daniels_niels_86@hotmail.com
alvast bedankt Niels

Klik op deze link voor foto's www.gedaanmetspelen.be

Gebruikersavatar
YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Do Jul 13, 2006 12:14

Shit das balen.

Ik hoop dat hij snel word teruggevonden alhoewel zo snel in het buitenland en je vind er nix meer van terug.

Ik hou mijn ogen open op het net en op de baan.

Gebruikersavatar
snans
MINI Master
Berichten: 1569
Lid geworden op: 05 Jun 2005
Contact:

Berichtdoor snans » Do Jul 13, 2006 17:01

zucht ...

waarom kunnen ze nu niet met hun polle van andermans spullen afblijven.

Gebruikersavatar
gilles
MINI Freak
Berichten: 324
Lid geworden op: 05 Okt 2005
Locatie: geraardsbergen

Berichtdoor gilles » Do Jul 13, 2006 19:12

ik hoop echt dat die terug gevonden wordt !!!

mijn moeder haar fiesta'ke is verleden week ook gestolen geweest en ze hebben er de chaos mee overvallen :grin: hij zat volgepropt met jeansbroeken.. we hebben hem ondertussen wel (licht beschadigd) terug

dus de moed niet opgeven..hopelijk word em teruggevonden in z'n geheel

sterkte

grtz

Gebruikersavatar
eriks
MINI Master
Berichten: 3201
Lid geworden op: 07 Jan 2006
Locatie: Helchteren
Contact:

Berichtdoor eriks » Do Jul 13, 2006 19:29

Is op 1 km van mijn deur gepikt, toemme jongen toch, zieke wereld is het soms toch. Niets gezien, maar ja was drie dagen weg van huis. Hou ook mijn oogjes open, je weet maar nooit. Suc6

Gebruikersavatar
Evi
MINI-aholic
Berichten: 632
Lid geworden op: 16 Apr 2005
Locatie: Hasselt

Berichtdoor Evi » Do Jul 13, 2006 19:59

Allen uitkijken! Als hij nog in het land is, moet hij ergens opduiken...

De eigenaar van deze Mini is een neef van de vriend van een collega van mij en hij is er echt kapot van!

Ik heb net met de vader gesproken, en ze appreci?ren dit heel erg dat wij dit bericht zo verspreiden. Dus zegge het voort, kent er iemand buitenlandse fora....


Terug naar “General MINI Talk”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten