Hoeveel betalen jullie jaarlijks voor je Verzekering ?????

Voor nieuws, weetjes, ideetjes - kortweg MINI in het algemeen...

Hoeveel betaal jij ?

< 500 Euro
8
14%
tussen 500 en 700 Euro
5
9%
tussen 700 en 1000 Euro
13
22%
> 1000 Euro
32
55%
 
Totaal aantal stemmen: 58

Gebruikersavatar
Yoeri
MINI-aholic
Berichten: 760
Lid geworden op: 20 Jan 2005
Locatie: Limburg

Berichtdoor Yoeri » Do Jun 22, 2006 7:53

heb al een ongeval bij Ethias en een voorruit vervanging.
Ze hebben nog geen elk moment geklaagd, misschien omdat er 5 auto's van ons bij verzekerd staan.

Ik weet toch wel dat ik later nooit mezelf ga verzekeren bij een makelaar, extra betalen voor een service waar ge toch niks mee zijt. Bij Ethias moest ik voor het ongeval gewoon een bestek laten maken en de garage regelde alles rechtstreeks met Ethias.

Gebruikersavatar
Dangixxer
MINI Nutter
Berichten: 5219
Lid geworden op: 10 Jan 2005
Contact:

Berichtdoor Dangixxer » Do Jun 22, 2006 12:54

ik kan Yoeri enkel bijtreden!
Ben 8 jaar verzekerd bij ethias
1 keer een klein ongeval gehad (enkel wat lakschade)
1 keer vandalisme (een streep met sleutel in de lak getrokken)
2 keer een ruit vervangen door steenslag

en nog nooit hebben ze over iets moeilijk gedaan
en ik moet zeggen service EERSTE KLAS!!!!

Gebruikersavatar
mini black n'croom
MINI Freak
Berichten: 269
Lid geworden op: 19 Okt 2005
Locatie: hasselt
Contact:

Berichtdoor mini black n'croom » Do Jun 22, 2006 15:04

ing kleine omnium in bonus malus 8 1300 ?

Gebruikersavatar
Dimitri82
MINI Driver
Berichten: 78
Lid geworden op: 13 Feb 2006
Locatie: Borsbeek - Antwerpen
Contact:

Berichtdoor Dimitri82 » Do Jun 22, 2006 17:43

Yoeri schreef:heb al een ongeval bij Ethias en een voorruit vervanging.
Ze hebben nog geen elk moment geklaagd, misschien omdat er 5 auto's van ons bij verzekerd staan.

Ik weet toch wel dat ik later nooit mezelf ga verzekeren bij een makelaar, extra betalen voor een service waar ge toch niks mee zijt. Bij Ethias moest ik voor het ongeval gewoon een bestek laten maken en de garage regelde alles rechtstreeks met Ethias.


niet om reclame te maken voor makelaars, maar wacht maar tot het niet zo'n eenvoudig geval is, als er discussie is sta je er alleen voor terwijl een makelaar in de meeste gevallen commercieel wel iets geregeld kan krijgen

Gebruikersavatar
Yoeri
MINI-aholic
Berichten: 760
Lid geworden op: 20 Jan 2005
Locatie: Limburg

Berichtdoor Yoeri » Do Jun 22, 2006 17:46

Wij krijgen commercieel ook iets geregeld als wij met onze wagens ergens anders gaan aankloppen :p

Gebruikersavatar
YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Do Jun 22, 2006 18:16

Dit is weer zo'n onderwerp waarvan iedereen denkt dat zijn of haar verzekering de beste is met de beste voorwaarden en commerci?le voordelen.
Als puntje bij paaltje komt(niet tegen de Mini)en je hebt een ingewikkelde situatie veroorzaakt met een ongeval in uw recht of in fout dan wil ik die maatschappijen nog eens vergelijken met elkaar.
In dat geval kies ik toch lekker liever voor mijn eigen makelaar dan voor een verzekering bij Ethias of dergelijke.

Gebruikersavatar
Mini
MINI Fan
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 Jan 2004
Locatie: antwerpen

Berichtdoor Mini » Ma Jul 10, 2006 20:06

ik heb mijn verzekering ondertussen laten herzien door de financiele analisten bij de maatschappij waartoe ik behoor en die hebben de verzekering van mijn wagen verlaagd naar 350 euro per jaar.

enkel BA en rechtsbijstand wel te verstaan.

en nog is ik wil hier geen wedstrijdje houden van wie het minste betaalt ,

het is een keuze die iedereen voor zichzelf maakt natuurlijk, of je enerzijds volledig gedekt ben tegen externe onvoorspelbare factoren of anderzijds je de bottom line wil halen en de pot op zegt tegen al die externe factoren en dus minder gaat betalen....

ik heb net een steentje in mijn voorruit gehad met als gevolg een reparatie bij carglass. daar ben ik dan ook zelf voor op gedraaid en ik hoop natuurlijk dat dit zich nooit meer voordoet. Maar j weet natuurlijk nooit en dat is een ijzersterk argument van verzekeringsagenten die je daarvoor natuurlijk toe willen overtuigen.

zelf heb ik thuis een garage en woon ik in een zeer rustige buurt, geen diefstal, geen vandalisme dus.... dat is voor anderen hier op het forum wel anders natuurlijk als je je auto steeds op het straat zou moeten parkeren , in een probleembuurt als 24 jarige ... ik zie die verzekeringsagenten al doorrekenen...

je kan je natuurlijk ook altijd laten verzekeren tegen meteoorschade uit de kosmos ... :grin:

Gebruikersavatar
Sega
MINI Freak
Berichten: 202
Lid geworden op: 01 Okt 2005
Locatie: d' Anvers

Berichtdoor Sega » Di Jul 11, 2006 6:51

Full omnium MCS = +/- 1250? per jaar. :?

En als ge iets voorhebt zit ik nog met een franchise!
Die kerels zijn echt zakkenvullers! :o

Gebruikersavatar
Stephke
MINI Fan
Berichten: 176
Lid geworden op: 20 Jul 2006
Locatie: Wellen
Contact:

Berichtdoor Stephke » Di Aug 01, 2006 11:50

de onze gaat zijn : 1700?, volledig omnium +BA
gaan we wel maandelijks betalen


Terug naar “General MINI Talk”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten