FOTO'S plaatsen.

Voor nieuws, weetjes, ideetjes - kortweg MINI in het algemeen...
Gebruikersavatar
Leecood
MINI Fan
Berichten: 197
Lid geworden op: 01 Feb 2007
Locatie: HERENTALS

FOTO'S plaatsen.

Berichtdoor Leecood » Za Mar 29, 2008 18:51

Graag zou ik van iemand vernemen hoe ik foto's van mij kan plaatsen.
Graag van voor afaan te beginnen. Ik kan het dus niet klaarkrijgen, en wil niet altijd iemand anders vragen om dit te doen.
Alvast bedankt.

Gebruikersavatar
minibandit
MINI Nutter
Berichten: 5999
Lid geworden op: 28 Nov 2005
Locatie: Kontich
Contact:

Re: FOTO'S plaatsen.

Berichtdoor minibandit » Za Mar 29, 2008 18:55

Leecood schreef:Graag zou ik van iemand vernemen hoe ik foto's van mij kan plaatsen.
Graag van voor afaan te beginnen. Ik kan het dus niet klaarkrijgen, en wil niet altijd iemand anders vragen om dit te doen.
Alvast bedankt.

gebruik ff de zoekfunctie !!!!
er zijn er al genoeg geweest met diezelfde vraag...dus een oplossing ga je zeker vinden :wink:

Gebruikersavatar
Clubmanneke
MINI-aholic
Berichten: 536
Lid geworden op: 24 Nov 2007
Locatie: Temse
Contact:

Berichtdoor Clubmanneke » Za Mar 29, 2008 18:58

Lap die minibandit was me voor , hihi :grin:
Kon ik maar wa sneller typen :grin:
hey,

je moet je foto's op een fotohosting-site zetten.
Bvb www.imageshack.us , andere zijn er ook , kijk maar eens bij andere forummers.
Ik gebruik die Imageshack , anderen iets anders.
Van daaruit kan je links verkrijgen voor sites van je foto's.
Die links moet je plaatsen in je post.
:!: Tip , maak om dat te testen zeker gebruik van de test-topic op 't forum.
Laatst gewijzigd door Clubmanneke op Za Mar 29, 2008 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Za Mar 29, 2008 18:59

Eerst moet je ervoor zorgen dat je foto's ergens op het net staan, dus niet op je eigen pc. Je kan daar verschillende "fotoalbumsite's" voor gebruiken. MINIACS leden kunnen hun foto's bv in de MINIACS gallery zetten.
Eens ze op het net staan en je ze op het forum wil krijgen volstaat het om in het berichtje dat je maakt voor het forum boven het kadertje waar je je tekst in typt op het blokje met "Img" te klikken, daarna het webadres van je foto na deze "Img" kopiëren, en dan terug op het blokje met "/Img" klikken. Daarna even op voorbeeld klikken onder je tekst en je kan onmiddelijk zien hoe het eruit gaat zien.
Als je je muisaanwijzer gewoon op het "Img" blokje houdt zonder te klikken zie je boven het vak waar je je tekst intypt een regeltje verschijnen dat laat zien hoe het eruit zou moeten zien. Ook voor de andere blokjes of "tags" geldt dit.
Wel aan denken om je foto's eerst te verkleinen vooraleer ze te posten, anders heeft het forum veel meer tijd nodig om open te gaan op sommige pc's.
Eventueel kan je altijd even testen in het test gedeelte van het forum.


Terug naar “General MINI Talk”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten