Vandaag prachtige dag, even iet gaan afdroppen bij iemand in Bornem, parkeer voor de deur. 5 min binnen en KNAL! In een straat waar je makkelijk met 3 auto's naast elkaar kan rijden, rijd aan de overkant een oudere man met zijn wagen van zijn oprit achteruit recht tegen men geparkeerde Mini. Die meneer zijn oprit was ook nog eens zo breed dat er makkelijk 4 auto's tegelijk van konden rijden. En toch rijd die nog op mijn niet grote Mini die helemaal aan de overkant geparkeerd stond. Hoe lomp/achterlijk kan je zijn!
Resultaat: Men aero bumper gescheurd, moterkap ingedeukt, linkerlicht gedeukt, linker zij arc gedeukt, linkermistlicht kapot.
Nu moet ik in de garage wachten tot 4 Mei tot ze hem kunnen maken. Garage is helemaal volgeboekt voor herstellingen. Hebben ze men licht voorlopig hersteld en de bumper naar voor geduwd zodat ik er tot 4 Mei met kan rijden. Wel nie plezant om met een kapotte voorkant door de straten te rijden met dit mooie weer pfff.
Hoe lomp kan je zijn?
Is inderdaad niet fijn. Maar je moet maar denken dat het één van de redenen is waarom we verzekering betalen.
Was overlaatst zelf de lompe die uit pure verstrooidheid in een geparkeerde auto gereden is. Reactie van de andere partij: "Kan gebeuren eh, ik veronderstal dat ge verzekerd zijt, laat ons de papieren invullen."
Was overlaatst zelf de lompe die uit pure verstrooidheid in een geparkeerde auto gereden is. Reactie van de andere partij: "Kan gebeuren eh, ik veronderstal dat ge verzekerd zijt, laat ons de papieren invullen."
Terug naar “General MINI Talk”