roadster

Bespreek hier de Coupe en Roadster
Gebruikersavatar
Pipo
MINI Driver
Berichten: 76
Lid geworden op: 29 Mar 2012
Locatie: Aarsele

roadster

Berichtdoor Pipo » Zo Apr 22, 2012 22:53

Hoy

Heeft iemand ervaring met een roadster?
Naast Pipo, droom ik van een roadster. Weet iemand er eentje te koop staan? Is het aan te raden of zitten er nog kinderziektes in?
En indien ik er een nieuwtje zou bij kopen, heeft u ideeën voor de opbouw? Versie, kleur, striping, ...
Alles in kader van het budget, uiteraard.

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Zo Apr 22, 2012 23:35

Het enige waar nog kinderziektes zouden kunnen inzitten is de dakconstructie, al de rest is gebaseerd op of hetzelfde als de R57. En zelfs met het dak hebben ze ondertussen al wel wat ervaring.

En ja, der staan der veel te koop, bij de dealers natuurlijk want ze zijn nog maar nieuw. Hier en daar vind je misschien al een demo wagen, maar dan kan je hem natuurlijk niet zelf samenstellen.

Ik denk ook niet dat het aan ons is om te zeggen welke keuzes je zou moeten maken, anders kan ik je een oranje met blauwe strepen en beige zetels en carbon interieur in JCW versie aanraden :wink:

Gebruikersavatar
Pipo
MINI Driver
Berichten: 76
Lid geworden op: 29 Mar 2012
Locatie: Aarsele

Berichtdoor Pipo » Ma Apr 23, 2012 0:10

varavital schreef:Het enige waar nog kinderziektes zouden kunnen inzitten is de dakconstructie, al de rest is gebaseerd op of hetzelfde als de R57. En zelfs met het dak hebben ze ondertussen al wel wat ervaring.

En ja, der staan der veel te koop, bij de dealers natuurlijk want ze zijn nog maar nieuw. Hier en daar vind je misschien al een demo wagen, maar dan kan je hem natuurlijk niet zelf samenstellen.

Ik denk ook niet dat het aan ons is om te zeggen welke keuzes je zou moeten maken, anders kan ik je een oranje met blauwe strepen en beige zetels en carbon interieur in JCW versie aanraden :wink:


Nu Pipo toch British Green is, geen slecht gedacht. Een British Green II met beige zetels en Carbon Black interieur in JWC versie? En welke velgen?


Terug naar “Coupe & Roadster Talk”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten