http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 7_00250253
ik heb de wagen te koop zien staan op kapaza , gaat er nie veel meer voor krijgen .
Ja zo vlammen in Brugge-stad is ook nie verantwoord , gelukkig geen doden .
Als ze willen vlammen neem dan een rally-licentie en leef je fdaar uit , op op circuit .
te zot gereden
Iedereen mag zeggen wat hij wil. Soms neem ik ook een "berekend" risico, en maak ik bewust een overtreding om een ongeval te vermijden. Dat is dan wel even slikken als je bedenkt wat er zou kunnen gebeurd zijn als je de regeltjes volgt.
Rijden doe je met verstand, en je moet rekening houden met mensen die denken dat de openbare weg een afgesloten parcours is. Vooruitzien is misschien belangrijker dan de controle over je eigen wagen.
Alhoewel, de wendingen en reacties van je wagen moet je kennen om uit een noodsituatie te raken.
Rijden doe je met verstand, en je moet rekening houden met mensen die denken dat de openbare weg een afgesloten parcours is. Vooruitzien is misschien belangrijker dan de controle over je eigen wagen.
Alhoewel, de wendingen en reacties van je wagen moet je kennen om uit een noodsituatie te raken.
das waar , ben ik ook nie heilig hoor , ver van , als ik verken voor een rally durf ik ook wel eens doortrappen ( waar er overzicht is om geen tap tegen te komen) , maar hier in het stad zo doorgeven vind ik er over . En niet iedere gast van 19 kent de grenzen van zijn auto , zeker niet van een cooper s . Moest het mijn zoon zijn het zou zijn beste keer nie wezen , of stel je voor met jen Mini . De auto staat alvast niet meer te koop zie ik .