zetels
DeBilde schreef:Ik veronderstel dat dat dan de stoelen zijn met de universele rails ?
Heeft iemand al eens gevraagd wat die met de carbonnen rug kost (heb ze al een mail gestuurd maar jullie zijn mss vlugger)?
Grtz,
Kevin
die van vt ?
iets van 250? stuk
euhm de jcw zetels hebben geen airbags maar als uw standaard zetels veranderd worden moet er een programatie doorgevoerd worden anders brand uw airbag lampje

Cooperke schreef:DeBilde schreef:Ik veronderstel dat dat dan de stoelen zijn met de universele rails ?
Heeft iemand al eens gevraagd wat die met de carbonnen rug kost (heb ze al een mail gestuurd maar jullie zijn mss vlugger)?
Grtz,
Kevin
die van vt ?
rond de 250
dat vind ik nu persoonlijk wel redelijk weinig , ... we hebben het toch over dezelfde he ? Degene met Carbonnen schelp/rug
grtz
Hamann kit compleet mss wel een ander dakspoilerke
- Herspuiten in dat bruin oranje roest kleur zo van mini zelf of in een speciaal donkerblauw .
- Volledige ice install laten inwerken in polyester in de koffer , achterbank eruit .
- Interiers laten overtrekken in het leder en polyerster/plastiek onderdelen verwijderen en vervangen door carbonnen(of immitatie carbon) onderdelen .
- verlagen (als het nog nodig is)
- 19 of zelfs 20 inch velgjes
- 2 sport zetels die van vt staan mij wel aan .
- Chippen
- Uitlaat natuurlijk aanpassen
wa denk je ?
- Herspuiten in dat bruin oranje roest kleur zo van mini zelf of in een speciaal donkerblauw .
- Volledige ice install laten inwerken in polyester in de koffer , achterbank eruit .
- Interiers laten overtrekken in het leder en polyerster/plastiek onderdelen verwijderen en vervangen door carbonnen(of immitatie carbon) onderdelen .
- verlagen (als het nog nodig is)
- 19 of zelfs 20 inch velgjes
- 2 sport zetels die van vt staan mij wel aan .
- Chippen
- Uitlaat natuurlijk aanpassen
wa denk je ?