de speed pulse kan je dus in de rechter dorpel (pasagierszijde) vinden, om deze te verwijderen ga je als volgt te werk
- verwijder gordelbevestiging, torx 50
- trek de portierrubber onderaan los
- voor de rest zijn het enkel klipjes waar deze mee vast zit
begin uiterst vooraan, aan gedeelte motorkaphendel, daar kan je langs boven je hand al insteken en de 2 voorste klipjes al lostrekken, nu kan je je beide handen al langs de bodem van de cover schuiven..ga zo verder van rechts naar links, en trek op de plaats waar een clip zit met beide handen, dat voel je wel
- ??nmaal achteraan (zijwand, gordelbevestiging) zie je dat de cover een stukje terug naar boven gaat achter zijwand gaat
- dus duw je de cover onderaan schuin weg
- als hij achteraan los is, schuif je hem vooraan uit het motorkaphendel, fluitje van een cent hoor, enkel de boel onder controle houden en zien dat je met de los flaperende cover achteraan geen krassen maakt op andere intereurdelen
- verwijder nu de cover en steek je portierubber voorlopig terug om je niet te kwetsen
- de meeste witte clips blijven in je body steken, deze kan je er met behulp van een kleine platte schroevendraaier makkelijk uithalen, schuif deze terug in je cover alvorens terug te bevestigen
- terug monteren is in omgekeerde volgorde..
- nog een tip, verwijder je vloermatten, m'n stoel was ook verwijderd maar dat is geen noodzaak denk ik..
- nu zie je 3 zwarte draadconnectors(blokjes) die op de dorpel bevestigd zitten, vooraan een kleine, midden een bredere met allemaal bruine draden, en naar achteren toe terug een kleine met een geel groen draadje, dat is het speed-pulse signaal
draadje erbij gesoldeerd, je kan het zwarte afdekkapje verwijderen,je kan hier ook van die kleine fichkes gebruiken hoor
en ik had gezeschap tijdens de werken, poes van de geburen iets verderop
grtz DC
