Gepiep
- minibandit
- MINI Nutter
een MINI kraakt en piept altijd wel ergens...we zullen dat maar een van z'n charmes noemen zeker...
of het nu van de verstelbare zetels, de deurbekleding, de achterklep of het dashboard komt...het piepen of kraken is niet echt weg te denken !!
het komt en gaat...zoals het weer hé
dat gaat er waarschijnlijk dan ook iets mee te maken hebben,
de opwarming en afkoeling van al dat kunststof of plastick geeft nu eenmaal geluidjes
en zonder die materialen heb je geen binnenbekleding bij de MINI...
dus ik denk dat we er mee moeten leven
@ hbuyck heb je al je vorige wagens ook zo ontleed als je MINI...
alles komt hier wel aan bod bij jou 

of het nu van de verstelbare zetels, de deurbekleding, de achterklep of het dashboard komt...het piepen of kraken is niet echt weg te denken !!
het komt en gaat...zoals het weer hé

dat gaat er waarschijnlijk dan ook iets mee te maken hebben,
de opwarming en afkoeling van al dat kunststof of plastick geeft nu eenmaal geluidjes

en zonder die materialen heb je geen binnenbekleding bij de MINI...
dus ik denk dat we er mee moeten leven

@ hbuyck heb je al je vorige wagens ook zo ontleed als je MINI...

Re: Gepiep
hbuyck schreef:Elke keer als ik in een put ofzo rijd met mijn mini komt er egerns van binnen altijd aan de passierskant zo GEPIEP!! wie heeft dit ook nog gehad of weet waar het vandaan kan komen
Tsss, rij dan eens met mijne Cabrio. Die piept en kraakt de hele tijd door, met of zonder putten ...

Re: Gepiep
Heb eens bij de fouten gekeken op de TIS cd van BMW en het gepiep zou komen van de passagierszetel waar er dingen aan zijn die niet goed ingevet zijn en heb deze wat ingespoten met WD40 en nog geen gepiep meer gehoord.