ipod op aux aansluiting

alles over interieur en audio
Gebruikersavatar
ilse169
MINI2 - Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 Jul 2008
Locatie: Niel

ipod op aux aansluiting

Berichtdoor ilse169 » Za Jul 19, 2008 10:19

Hoi,

Zopas hebben we onze mini afgehaald. in het handschoenbakje is een aux aansluiting voorzien.

Mp3 via oortje daarop aansluiten trek inderdaad op niks, zoals ergens al op de forum vermeld.

Op het net heb ik een kabel gevonden die de ipod via de brede aansluiting onderaan met de aux aansluiting verbind. kostprijs 25€ ongeveer.(geen geld vergeleken met de interface kabel van mini )

heeft er iemand ervaring mee, is die geluidkwaliteit goed? Is het gebruiksvriendelijk?

thanks

Gebruikersavatar
ilse169
MINI2 - Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 Jul 2008
Locatie: Niel

inmiddels getest

Berichtdoor ilse169 » Zo Aug 10, 2008 17:38

We hebben ons zo een kabel aangeschaft.

geluidkwaliteit is prima, speelt op het zelfde geluidsniveau als de radio of cd,
je kan via je multi funtioneel stuur enkel harder en stiller zetten. dus niet van liedje veranderen dit moet via de ipod. we zijn dus toch aan het overwegen om een interface te laten plaatsen.

hoop dat iemand er iets aan de info heeft.

groejtes

Gebruikersavatar
gents wild
MINI Regular
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 Mei 2008

Re: ipod op aux aansluiting

Berichtdoor gents wild » Wo Aug 20, 2008 14:28

ilse169 schreef:Hoi,


Op het net heb ik een kabel gevonden die de ipod via de brede aansluiting onderaan met de aux aansluiting verbind. kostprijs 25€ ongeveer.(geen geld vergeleken met de interface kabel van mini )



url?

en speelt hij alles idd op geluidsniveau van radio af want met een gewone aux kabel heb ik toch nog steeds soms heeel stille mp3s (ook na 't aanpassen van 't geluidsniveau bij de instellingen van de radioboost. (en ik heb geen zin om mn duizenden mp3s te controleren en waar nodig geluidsniveaus aan te passen :? )
thx in advance

Gebruikersavatar
ilse169
MINI2 - Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 Jul 2008
Locatie: Niel

Berichtdoor ilse169 » Za Sep 20, 2008 17:52

Bij mij spelen alle mp3tjes even hard. zopas de nieuwe ipod aangeschaft en zeker tevreden.

we gaan wel bij een onderhoudsbeurt de interface van mini laten plaatsen omdat het gemakkelijk is met het mlultifunctioneel stuur en veiliger is dan met het aux naar ipod kabeltje.


Terug naar “Interior & ICE”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten