ipod interface

alles over interieur en audio
Gebruikersavatar
ilse169
MINI2 - Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 Jul 2008
Locatie: Niel

ipod interface

Berichtdoor ilse169 » Vr Sep 03, 2010 8:05

er zijn al zoveel post over maar ik heb toch nog een vraag.

onze mini cabrio 8/2008 heeft een boost radio met aux aansluiting maar we hebben toen geen ipod interface genomen. (nu een beetje spijt dat we het niet ineens hebben genomen)

ik zou een interface willen kopen en zelf willen plaatsen, ik ben redelijk handig dus dat zou wel moeten lukken zonder al te veel problemen maar zit er bij die interface een instalatie richtlijn of wijst het zichtzelf uit? zijn het plug and play fiches of moet je nog draden gaan doorknippen en nieuw fiches aan knijpen? (zitten er installatie richtlijnen bij)

na instalatie kan je je ipod via je multifunctioneel stuurwiel bedienen en laad je ipod op maar zie je op je radio welke artiest (bvb Tina Turner) en/ of welk liedje (bvb the best) er aan het spelen is?


momenteel werken we met een aux-ipod kabel en dat werk wel maar op het radio scherm komt aux en je kan je ipod niet bedienen via de radio of stuur en laad niet op

alvast dank
Ilse

Gebruikersavatar
Sébastien
MINI-aholic
Berichten: 440
Lid geworden op: 19 Feb 2010
Locatie: Wetteren

Berichtdoor Sébastien » Vr Sep 03, 2010 8:30

K heb een iphone, maar werkt alleen met aux :-( de ipod usb interface werkt niet met de iphone... Kan je dus niet helpen sorry...

Wat ik wel denk is dat je sowieso de gegevens zal zien van het nummer, het heeft anders niet veel zin een ipod interface te hebben als het geen meerwaarde biedt aan aux (buiten kwaliteit dan). Ook de besturing via het stuur moet via die interface werken.

Gebruikersavatar
Clubmanner
MINI Regular
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 Aug 2010

Berichtdoor Clubmanner » Vr Sep 03, 2010 11:47

Heb ook zo een ipod-kabel, en dare een usb-lader in de sigarenwarmer..is dat opladen toch opgelost.

Via de interface moet idd de stuurbediening ook werken hebben ze mij verteld :wink:


Terug naar “Interior & ICE”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten