modellen aanbod zal nog stijgen ???
- flippers jan & linda
- MINI-aholic
Morty schreef:In Frankfurt heb ik trouwens te horen gekregen dat er plannen zijn voor een 5 deurs versie.
Dat zie ik persoonlijk niet echt zitten.
Coupé en Roadster kan ik begrijpen, SUV is nog altijd niet mijn ding.
De MINI E mogen ze dan wel voor mijn deur zetten.
MINI wil zich over 5 jaar profileren naar alle mogelijke doelgroepen volgens Richardson.
Dus k denk dat we nog wat mogen verwachten.
Ben blij dat ik op het autosalon eindelijk de Coupé en de Roadster in het echt heb kunnen bewonderen . Twee supergave creaties in mijn ogen. Gaan ze dat echt nog 2 jaar tegen houden alvorens ze in productie te brengen ???
Zijn in mijn ogen ook nog echte herkenbare MINI's.

Ben er wat tegen, door het stijgende aanbod wordt de naam MINI in mijn ogen wat uitgemolken.
Wat ten koste gaat van het concept MINI.
Neem maar het voorbeeld van de SUV, wees nu eens eerlijk voor jezelf en stel je de vraag of MINI hier echt nood aan heeft om zoiets op de markt te brengen? Naar mijn mening niet. Genoeg ander merken waar je een SUV kan kopen.
Natuurlijk ga ik het feit "vernieuwing" niet tegenspreken, dat houd MINI "alive"!
Maar om her en der met concpten te strooien die totaal afwijken van wat de MINI-spirit inhoudt is wel wat spijtig..
Neem maar het voorbeeld van de SUV, wees nu eens eerlijk voor jezelf en stel je de vraag of MINI hier echt nood aan heeft om zoiets op de markt te brengen? Naar mijn mening niet. Genoeg ander merken waar je een SUV kan kopen.
Natuurlijk ga ik het feit "vernieuwing" niet tegenspreken, dat houd MINI "alive"!
Maar om her en der met concpten te strooien die totaal afwijken van wat de MINI-spirit inhoudt is wel wat spijtig..
Stafke schreef:Musti schreef:Ben er wat tegen, door het stijgende aanbod wordt de naam MINI in mijn ogen wat uitgemolken.
zonder vernieuwing is er binnen enkele jaren misschien wel geen "gewone" Mini meer .....
Trouwens ..... "ECHTE" classis Mini rijders denken misschien wel ook zo over "onze" nieuwe mini !!!! .....
Maar wij zijl allemaal dolgelukkig met onze Mini ..... dus wie zal het bepalen .....
De portemonee

Musti schreef:Ben er wat tegen, door het stijgende aanbod wordt de naam MINI in mijn ogen wat uitgemolken.
Stafke schreef:zonder vernieuwing is er binnen enkele jaren misschien wel geen "gewone" Mini meer .....
Trouwens ..... "ECHTE" classis Mini rijders denken misschien wel ook zo over "onze" nieuwe mini !!!! .....
Maar wij zijl allemaal dolgelukkig met onze Mini ..... dus wie zal het bepalen .....
De portemonee
ja maar dan is er wel een verschil tussen vernieuwing en uitmelking..naar mijn goesting zijn ze op het laatste aant focussen
Musti schreef:Musti schreef:Ben er wat tegen, door het stijgende aanbod wordt de naam MINI in mijn ogen wat uitgemolken.
Neem maar het voorbeeld van de SUV, wees nu eens eerlijk voor jezelf en stel je de vraag of MINI hier echt nood aan heeft om zoiets op de markt te brengen? Naar mijn mening niet. Genoeg ander merken waar je een SUV kan kopen.Stafke schreef:zonder vernieuwing is er binnen enkele jaren misschien wel geen "gewone" Mini meer .....
De portemonee
ja maar dan is er wel een verschil tussen vernieuwing en uitmelking..naar mijn goesting zijn ze op het laatste aant focussen
Zoals ik al zei .... voor de echte classic Mini liefhebber is de Mini allang uitgemolken ....