weegbrug.....?
willek ook wel eens doen me de mijne
Stafke schreef:varavital schreef:Stafke schreef:Denk dat een open luchtfilter bvb even veel kans op grof vuil heeft dan .... ?
Hangt ervan af waar die zijn lucht neemt natuurlijk. Bij mijn aFe op de Cooper zat nog altijd de originele inlaatbuis erin, en daarin was specaal een voorziening om het grof vuil op te vangen. Daarom dat ik die nooit heb willen verwijderen, en dat ik het uitzagen van dat stuk bij sommige tuners ook niet verantwoord vond...
Als ik mijn motor ruimte bezie dan komt het zand en bladeren overal terecht![]()
In de originele JCW zit er ook zo een bakje.
En dat eruitzagen ..... zou ik nu ook niet direct doen.
Nu ja, de papieren filter is er ook nog
rikkie schreef:Het grof vuil is hier niet direkt het probleem denk ik, maar misschien wel opspattent water dat naar binnen komt ,en daar kan dat papieren filterke niet tegen,
en gezien het een turbo motor is wordt de lucht letterlijk naar binnen gezogen ,en hierdoor ook water , dat is waarschijnlijk de reden dat dat roosterke dicht is
varavital schreef:rikkie schreef:Het grof vuil is hier niet direkt het probleem denk ik, maar misschien wel opspattent water dat naar binnen komt ,en daar kan dat papieren filterke niet tegen,
en gezien het een turbo motor is wordt de lucht letterlijk naar binnen gezogen ,en hierdoor ook water , dat is waarschijnlijk de reden dat dat roosterke dicht is
Dat is in deze heel juist Eric, en idd, het vocht is hier een nog belangrijkere factor dan het grof vuil.
Dangixxer schreef:varavital schreef:rikkie schreef:Het grof vuil is hier niet direkt het probleem denk ik, maar misschien wel opspattent water dat naar binnen komt ,en daar kan dat papieren filterke niet tegen,
Dat is in deze heel juist Eric, en idd, het vocht is hier een nog belangrijkere factor dan het grof vuil.
waarom is bij R50-R52-R53 het vocht dan geen probleem?
Daar pakt hij zijn lucht immers gewoon achter het open rooster
en dat het nu turbo, kompressor of iets anders is....de lucht wordt altijd naar binnen gezogen.
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten