nu is mijn vraag of ik een getrag bak kan steken ipv de midland die er nu op zit???
en of dit beter is...
rit700 schreef:hallo ik zit met een kapotte boite van men mini one van 2002...![]()
nu is mijn vraag of ik een getrag bak kan steken ipv de midland die er nu op zit???
en of dit beter is...
sscooper schreef:ik denk wel dat dit mogenlijk is , ma dan zal je iemand moeten vinden met een faceliftmodel voor zijn chassisnummer, daar de boite wordt besteld bij bmw op jou chassis en dan sturen ze terug een midlandboite op ipv een getrag....![]()
deze zouden naart schijnt beter zijn dan de eerste versie.....![]()
ma ik ken genoeg voorbeelden waaronder ikzelf, dat ik ni veel last heb met mijn midlandboite.... en nog geen probs heb ondervonden..![]()
rit700 schreef:sscooper schreef:ik denk wel dat dit mogenlijk is , ma dan zal je iemand moeten vinden met een faceliftmodel voor zijn chassisnummer, daar de boite wordt besteld bij bmw op jou chassis en dan sturen ze terug een midlandboite op ipv een getrag....![]()
deze zouden naart schijnt beter zijn dan de eerste versie.....![]()
ma ik ken genoeg voorbeelden waaronder ikzelf, dat ik ni veel last heb met mijn midlandboite.... en nog geen probs heb ondervonden..![]()
alvast bedankt maar ik kan nieuwe boites vastkrijgen zonder chassisnr en kan kiezen tussen beide modellen... heb al voor de tweede keer een midland stuk dus ga nu voor getrag denk ik
hoeveel km heeft jouw mini er dan al opzitten dat je (nog) geen probs hebt?
bjorn schreef:je moet eens op deze site kijken, misschien vind je wel wat
www.nnp.be
ligt ook een volledige JCW motor
Dangixxer schreef:bjorn schreef:je moet eens op deze site kijken, misschien vind je wel wat
www.nnp.be
ligt ook een volledige JCW motor
Maar goedkoop is die niet.....!!!
Over t laatst is er op Ebay nog eentje gegaan voor 2100 GBP met Okm op de teller
(was een reserveblok van een team dat in de challenge reed)
Terug naar “Problemen en fouten”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten