13 maart 05: 3de Mini Fun Run
- quicksilver
- MINI-aholic
Gnoekie schreef:Wasdanou? Ik heb me ook ingeschreven maar heb (nog) geen startnummer.
Heeft iemand het e-mail adres van de organisatie? Vast wel...
http://www.minifunclub.be/minifunrun
Gnoekie schreef:Heb ook via het NL forum begrepen dat het dit jaar makkelijker zal zijn... das wel nodig ja..
pfff liniaal..geen wonder dat we ??n na laatste waren.
Vorig jaar was inderdaad wel moeilijk. Vooral met die co?rdinaten. Pfff

- Racing Green
- MINI Master
Er hadden hier dus maar 2 Belgische MINI's toegezegd om te komen (en een aantal Nederlandse), maar behalve Ronald en Jookske, en Wazowski en Els, waren er toch nog een aantal Belgische MINI's h?. Allemaal mensen die niet op MINI2.be zitten dan ?
Ikzelf vormde een gelegenheidsteam met Patske in haar zilveren one, en we hebben ons prima vermaakt. Morty ik heb je nog gezien van ver 's avonds, maar we hadden nogal haast.
Ikzelf vormde een gelegenheidsteam met Patske in haar zilveren one, en we hebben ons prima vermaakt. Morty ik heb je nog gezien van ver 's avonds, maar we hadden nogal haast.
Laatst gewijzigd door Racing Green op Ma Mar 14, 2005 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- quicksilver
- MINI-aholic
Het was inderdaad een erg leuke en mooie rit. Ons resultaat was iets minder dan dat van Ronald en Joke (nogmaals proficiat trouwens): 31ste van de 51.
De middenmoot zeg dus maar. Was de eerste keer dat we volledig solo reden, dus al bij al viel het resultaat nog mee..
En eindelijk weten we hoe we deftig een visgraat moeten nemen
De middenmoot zeg dus maar. Was de eerste keer dat we volledig solo reden, dus al bij al viel het resultaat nog mee..
En eindelijk weten we hoe we deftig een visgraat moeten nemen

vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?
Terug naar “Berichten Van Meetings”