Hallo allemaal.
Ik ben Peter (39) en woon in Keerbergen.
Ik heb mij twee weken geleden (eindelijk !) een Mini aangeschaft.
Na (veel te) lang wachten werd afgelopen woensdag (eindelijk) mijn 2008 pepperwhite Cooper D geleverd. Vrijdag had ik de lang verwachte nummerplaten.
Heeft net 60.000 kilometerpaaltjes ingehaald en lijkt me de ideale koets om me met veel rijplezier in het dagelijkse woon-werkverkeer te begeven.
Momenteel staat ie nog op 15" winterbandjes, maar daar komt hopelijk snel verandering in. Voorzien van een (optisch) JCW pakketje, JCW instaplijsten, een lederen multifunctioneel lederen stuurtje en driving lights, vind ik het een echte beauty !!!
Met dank aan mijn vrouwtje die haar cabrio-droom voor even heeft opgeborgen omdat het ventje een MINI wilde ...
- - - -
Misschien moet ik toch effe de oorsprong van mijn alias of nickname kort uitleggen.
Einde 2009 kochten mijn schoonouders een Toyota Yaris als tweede wagen, zodat ze beiden vervoer hadden (voor zijn pensionering had ie een bedrijfswagen). Mijn schoonvader - helemaal trots op zijn aanwinst - noemt zijn Yaris "zijn bromvlieg" omdat ie nogal luid snort bij hogere snelheden.
Toen we hem van het nieuws van de komst van de Cooper op de hoogte stelden, liet ik mij ontvallen dat hij misschien wel in een bromvlieg reed, maar dat hij op de weg in de nabije toekomst plaats zou moeten ruimen voor een aanstormende "Horzel" en ... de nickname was geboren ...
Grtz en tot meets !
Groetjes Horzel.
PS : Eens ik genoeg berichtjes heb gestuurd zal ik ook foto's kunnen uploaden van mijn nieuwe koets.
Niew hier : Horzel
- Panidacolada
- MINI-aholic
- MY Dweiltje
- MINI Master