nieuwe stijl motorkap...
Tja Yoeri, iedereen heeft een eigen mening he.
Cooperke houdt nu eenmaal van extremere MINI's, terwijl wij graag de basis en het karakter behouden.
Ik ben er persoonlijk ook niet zo voor te vinden, maar het zou me niet verbazen moesten we er binnenkort op meetings tegenkomen.
Cooperke houdt nu eenmaal van extremere MINI's, terwijl wij graag de basis en het karakter behouden.
Ik ben er persoonlijk ook niet zo voor te vinden, maar het zou me niet verbazen moesten we er binnenkort op meetings tegenkomen.
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
EVO VI inlaat, mij dunkt
Vind de standaard Cooper S al wat druk vooraan, laat staan met een extra luchthapper. Lekker exotisch, maar niks voor mij
edit = link naar foto

Vind de standaard Cooper S al wat druk vooraan, laat staan met een extra luchthapper. Lekker exotisch, maar niks voor mij

edit = link naar foto
Laatst gewijzigd door sminnen op Do Mei 26, 2005 17:39, 2 keer totaal gewijzigd.
deze foto heeft totaal nix te maken met smaak
de mini rijd dan ook alleen op circuit en is het de bedoeling om zoveel mogelijk lucht te krijgen.
uiteraard zullen de tuningfabrikanten hier wel op inspelen
en als we over smaak gaan zeveren vind ik het ook niet passen op ne mini daarvoor is de motorkap te kort
de mini rijd dan ook alleen op circuit en is het de bedoeling om zoveel mogelijk lucht te krijgen.
en als we over smaak gaan zeveren vind ik het ook niet passen op ne mini daarvoor is de motorkap te kort
YELLOW_DINO schreef:deze foto heeft totaal nix te maken met smaak
idd deze mini is voor het circuitgebruik. der zullen mensen da da graag zien. maar ik geef mijn mening nie zolang ik het voor aanzicht nie zie lol