De vrouwen zijn niet meer te stoppen!

Nieuw op MINI2.Be? Stel je even voor
grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Di Sep 06, 2005 0:56

Hey Nathalie,

Nu brengt ge mij bij een thread die ik nog nooit bezocht had op 't forum. :idea: :idea: :idea:
Zal even de knuppel in 't hoenderhok gooien en bij deze:
De "girl power" is OVER denk ik, komt missch. door die fantastische zomer :cheesy: Voil? z?z?z?z?z?.

@ admin: kun je voor dit onderwerp de toegang voor petit_cru blokkeren? Ik zou nog graag met de Mini blijven rijden in't weekend, vandaar.

unisex power!!!

!nathalie!
MINI Master

Berichtdoor !nathalie! » Di Sep 06, 2005 15:02

Haha jan,
Blokkeren is juist verkeerd h?...dan zit ze tenminste achter de pc en niet achter het stuur! Kun jij lekker rondcrossen 8)

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Di Sep 06, 2005 18:32

Nu zeg je wat Nathalie,

zo ver had ik nog niet gedacht. Zal de vrouwelijke intuitie of complexiteit zijn zeker?

8) 8) 8)

Dank voor de tip.

Jan

els
MINI Driver

Berichtdoor els » Zo Sep 11, 2005 17:23

De vrouwen zijn er nog altijd, alleen blijkt na een kleine rondvraag dat ze niet altijd op de pc kunnen omdat hun 'ventje' er niet achter weg te krijgen is en ze dus geen kans krijgen!! :evil: Ikzelf kan dat niet als excuus gebruiken, maar vele anderen wel. 't Is dus (zoals vaak 8) ) ook een beetje de schuld van onze mannen.

!nathalie!
MINI Master

Berichtdoor !nathalie! » Zo Sep 11, 2005 19:21

Tja, wat heb ik dan geluk h?, dat die van mij niet hier is! :mrgreen: ...ik heb toch alle chance! :?

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Zo Sep 11, 2005 19:33

Als die vrouwen hard genoeg zagen dan krijgen ze mss ne pc of een internetaansluiting zoals mijn vrouwke :cheesy: :cheesy:

ps:dat zagen is zo slecht nog niet soms h

Saint'04
MINI-aholic

Berichtdoor Saint'04 » Zo Sep 11, 2005 22:07

Wim en dan begint ze te chatten en ??n van dees is ze lopen met nen andere :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ! En gij maar denken dat ze braaf aant surfen is. Hahaha graptje he

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Ma Sep 12, 2005 17:11

Saint'04 schreef:Wim en dan begint ze te chatten en ??n van dees is ze lopen met nen andere :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ! En gij maar denken dat ze braaf aant surfen is. Hahaha graptje he

Ik heb altijd gezegd en zeg dat nog tegen haar als het op een ander beter is ''daaaaaaaaaaaaaaag''
Lig daar niet echt van wakker.

Terug naar “Who's Who”