wielkassenboord....
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
Number 19 schreef:Je moet toch 3 dagen rekenen maar je wacht best 10 dagen om er mee te rijden. Zo hard de verf optimaal. All? ja dat heb ik toch gedaan.
Yoeri schreef:idd 3 dagen is zeker genoeg voor te laten drogen, da hebben ze bij de mijne ook gedaan
euhm ik ga er toch vanuit dat dit in een prof-cabine gedaan is...

spuittemperatuur 20 gr C, daarna ff opwarmen tot ong 60 gr C...
eens afgekoeld kan da "h??l voorzichtig"gemonteerd worden en indien het droog weer is kan je daar idd direct mee buitenkomen

of gaan die kunststof stukken niet in de "oven"...

worden dan in ieder geval toch bij 20 graden gespoten h?,
en met de 2-K producten van tegenwoordig gaat da snel hoor

@ gilles

gedurende een ganse maand

Speciaal voor Conrad: zie hier mijn MINI... met US reflectors.
Ik kijk 's avonds altijd in etalage ruiten als ik daar voorbij rijd.
De nieuwste Volvo's hebben ze ook. Zie hieronder de huidige Volvo V70, voorzijde oranje bij koplamp en aan de achterzijde zitten onderin de zijkant van de lampenkast een aantal rode ledjes.

Ik kijk 's avonds altijd in etalage ruiten als ik daar voorbij rijd.

MINIJCW schreef:Oh en hier in Nederland mag het volgens mij niet, alleen als de auto uit amerika is ingevoerd, en dat moet op het kenteken vermeld staan. Je mag hier niet zomaar verlichting aan je auto hangen wat niet goedgekeurd is door het RDW
De nieuwste Volvo's hebben ze ook. Zie hieronder de huidige Volvo V70, voorzijde oranje bij koplamp en aan de achterzijde zitten onderin de zijkant van de lampenkast een aantal rode ledjes.

b-r mini schreef:Speciaal voor Conrad: zie hier mijn MINI... met US reflectors.
Ik kijk 's avonds altijd in etalage ruiten als ik daar voorbij rijd.![]()
dank u voor de prachtige foto - ik had op de openingsrit ook reeds een belgische cool blue cooper cabrio met de sidemarks gezien en ik vond het 'geweldig';