Lucky & Caro schreef:over uitersten gesproken.... heb eens rondgevraagd voor een cooper s 120 kw:
Tzal dus nen S worden....

Jaajke schreef:Mijn Mini One D is op 14februari besteld, en zou pas midden juli geleverd kunnen worden. Dat is precies langer als sommigen hier van jullie?
Het gaat nog om het huidige model, nog niet het nieuwe.
De eerste week van juli wordt het nieuwe model voorgesteld, en vanaf augustus zal het oude model niet meer gemaakt worden.
Wimpie007 schreef:Hallo,
Hebben ze u ook de opslag aangerekend.
De 'oude' mini's zouden nog opslaan voor het einde van hun produktie.
Mij hadden ze eerst prijs gemaakt zonder de opslag als hij eind april kon geleverd worden, maar achteraf bleek dat het pas ging voor eind juni ging en dus kwam er 210 ? opslag bij zonder discussie.
Groeten
Wim
Jaajke schreef:Mijn Mini One D is op 14februari besteld, en zou pas midden juli geleverd kunnen worden. Dat is precies langer als sommigen hier van jullie?
Het gaat nog om het huidige model, nog niet het nieuwe.
Erika schreef:Ik heb de mijne 12/01 besteld en normaal gezien zou die eind juni geleverd worden, ik heb wat rondgebeld en nu hadden ze er 1 kunnen leveren in Herentals begin mei, ik terug naar mijn garage gebeld (Malle) en wat druk gezet dat ik hem toch zo snel mogelijk moest hebben en dat hij in 1ste instantie in mei zou geleverd worden maar dat dit opgeschoven was naar eind juni nu hebben ze kunnen regelen dat ik 1ste week mei hem zou hebben! One D Park Lane Royal Grey! Ik denk dat als je wat rondbeld je zeker nog 1 vroeger zal kunnen vinden!
Terug naar “2e Generatie MINI - R56 R55 R57 R60 R58 R59 R61”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast