heb je pb gehad ivm eten ? k heb geen antwoord gevonden
MINIACS openingsrit 2006 - 25 Maart - uitnodiging
Juist terug van de Ardennen, als je spreekt van slechte wegen daar amai,
2 velgen kapot gereden, ze spreken daar van gaten met een weg tussen, en niet van een weg met gaten.
Ook chance gehad met de sneeuw, bergop met een mini is precies toch datte niet
We zaten in een vallei en hebben daar 3 dagen gezeten, mini was een ijspegelke geworden,
Nu liggen de originele bandjes erop, morgen uitlijnen en zo meedoen met de minirit.
Nie lachen h? als je me zo ziet afkomen met van die dekselwielen
Grtz Tazke
2 velgen kapot gereden, ze spreken daar van gaten met een weg tussen, en niet van een weg met gaten.
Ook chance gehad met de sneeuw, bergop met een mini is precies toch datte niet
We zaten in een vallei en hebben daar 3 dagen gezeten, mini was een ijspegelke geworden,
Nu liggen de originele bandjes erop, morgen uitlijnen en zo meedoen met de minirit.
Nie lachen h? als je me zo ziet afkomen met van die dekselwielen
Grtz Tazke
Niet panikeren guys,
't Is een rit met leuke landwegen en paar bergen (lees: molshopen), gecombineerd met verbindingsstukken op gewone wegen. Er zitten dus inderdaad kleine baantjes tussen, maar das de Westhoek h?, en ja daar zit hier en daar wel een putteke in. Maar noem mij eens ??n weg, snelweg of boerenslag waar er geen putten in zijn hier in Belgi?
.
Ik heb tijdens de controleritten meer last gehad van slijk dan van hobbeltjes hoor. Dus hopelijk wordt het niet te nat
anders: slippie slip.
Greetz en tot de 25ste
Jan
't Is een rit met leuke landwegen en paar bergen (lees: molshopen), gecombineerd met verbindingsstukken op gewone wegen. Er zitten dus inderdaad kleine baantjes tussen, maar das de Westhoek h?, en ja daar zit hier en daar wel een putteke in. Maar noem mij eens ??n weg, snelweg of boerenslag waar er geen putten in zijn hier in Belgi?
Ik heb tijdens de controleritten meer last gehad van slijk dan van hobbeltjes hoor. Dus hopelijk wordt het niet te nat
Greetz en tot de 25ste
Jan
Een grote week voor de rit even een update (16/03):
- Aantal deelnemende MINI's: 25
- Aantal deelnemers: 47
- Aantal eters: 35 (afgesloten)
Dank aan iedereen die al inschreef en/of overschreef, met zoveel volk moet het een plezante dag worden.
Wie nog niet inschreef: er kan nog volk bij. Wil dan wel ten laatste zaterdag iets laten weten en direct over te schrijven.
Groetjes en tot de 25 ste
Jan
- Aantal deelnemende MINI's: 25
- Aantal deelnemers: 47
- Aantal eters: 35 (afgesloten)
Dank aan iedereen die al inschreef en/of overschreef, met zoveel volk moet het een plezante dag worden.
Wie nog niet inschreef: er kan nog volk bij. Wil dan wel ten laatste zaterdag iets laten weten en direct over te schrijven.
Groetjes en tot de 25 ste
Jan
- Lucky & Caro
- MINI-aholic
Plaats je reacties op de rit aub HIER om een dubbel topic te voorkomen. Thnx.
Terug naar “Berichten Van Meetings”