ik heb met de Mini nooit problemen of iets dergelijk gehad, maar toch is bij mij de heimwee
naar Vw als snel begonnen na het afhalen van de Mini, ik heb dus met Vw wat jullie hebben met Mini.
Ik worstel ermee sinds Mini week 1, heb het proberen uit mijn hoofd te zetten maar het lukt niet,
heb het echt proberen te verdringen, maar het voorbije weekend ging het dus zo . . .
ik reed dus de zaterdag voorbij de Vw garage en er stonden veel auto's,
"ja dat is juist" zei ik tegen Nancy, het is opendeur, de voorstelling van de nieuwe Audi Q7,
"stop maar" zei ze, dan gaan we eens kijken, ferm machien die Q7 amai,
mja toch nog eens even in de nieuwe Jetta gaan zitten en het was om zeep h?,
ik had er een paar maand geleden al eens naar gaan kijken, maar toen heb ik mezelf
kunnen ompraten met weeral eens zoveel verlies op de Mini en nog eens zoveel bijleggen voor een Jetta,
maar dat lukte nu dus niet meer, het was wel al redelijk laat dus ik zei we komen morgen wel terug,
dus de zondag terug geweest en prijs laten maken voor een Jetta . . .
de Mini word dus verkocht, maar ik ga proberen hem zelf te verkopen,
die handelaars geven toch niks, voor een Jetta is het 3 maand wachten, maar ik heb de Citroen nog,
dus ik bestel de Jetta pas als de Mini weg is, kan snel gaan, maar voor hetzelfde geld zit ik binnen
3 maand met 3 auto's en dat wil ik ook niet . . .
hij zal dus in de "te koop" verschijnen, maar om daar de topic een beetje proper te houden
met eventuele vragen van waarom en wat, heb ik dit even hier gepost . . .
het was dus eigenlijk niet bedoeld en volledig onverwacht om deze beslissing het
voorbije weekend te nemen, hoewel het toch al bijna 2 jaar in mijn hoofd zit . . .
met al die heimwee en dat piekeren heb ik eigenlijk toch een mooie tijd beleefd met de Mini,
de GoMini reportage was fun, ze rijden echt wel plezant,
je hebt er beziens mee en iedereen spreekt je erover aan,
maar mijn hart ligt ergens anders